اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون در بازدید از مراکز بیمه:

پزشک خانواده بدون مشارکت بیمه‌ها بی‌معناست

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح پزشک خانواده بدون مشارکت بیمه‌ها بی‌معناست.

پزشک خانواده بدون مشارکت بیمه‌ها بی‌معناست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله عمادی صبح امروز در بازدید از مراکز بیمه‌ای تامین اجتماعی اردبیل اظهار داشت: ما با همراهی وزارت بهداشت طرح پزشک خانواده را به خوبی اجرا می‌کنیم که تاکنون نیز در چهار استان کشور به مرحله اجرا رسیده است.

این مسئول ادامه داد: با همکاری وزارت بهداشت: نسخه 02 تهیه شده است به طوری که اگر همراهی و مشارکت بیمه‌های تامین اجتماعی و درمانی و همچنین نظام بیمه‌ای کشور نباشد اجرای پزشک خانواده عقیم می‌ماند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از فراگیر شدن و گسترش طرح پزشک خانواده در تمام استان های کشور خبر داد و گفت: مهمترین هدف‌گذاری ما در این برنامه رسیدن جامعه به نظام کامل سلامت و برخورداری از مزایای تعیین شده است.

این مسئول تصریح کرد: در هیچ مقطعی به مانند مقطع کنونی بین دو وزارتخانه بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعامل وجود نداشته و ما در سایه این تعامل است که برنامه‌های مشترک خود را به شایستگی پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: در دفتر بیمه سلامت معاونت رفاهی سعی می کنیم برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری های خود را به سمتی پیش ببریم که تمام اقشار جامعه حداقل از یک بیمه درمانی برخوردار باشند.

در سفر معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل ابتدا از یک خانواده معلول زیر پوشش بهزیستی در منطقه آرازعلی اردبیل بازدید شد که در این خانواده سه معلول زیر پوشش سازمان بهزیستی امرار معاش می‌کنند.

در این بازدید قرار شد برای فرزند سرپرست خانوار شغلی از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم شود تا مشکلات احتمالی این خانواده برطرف شود.

همچنین عبدالله عمادی در سفر به اردبیل از بیمارستان سبلان اردبیل به عنوان بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل بازدید کرد و در جریان مشکلات و نارسایی‌های احتمالی این مجموعه قرار گرفت.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول