اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

بیانات رهبری چراغ هدایت کشورهای عدم‌تعهد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس نم چراغ هدایت کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد است.

بیانات رهبری چراغ هدایت کشورهای عدم‌تعهد است

حجت‌الا‌سلام شمس‌الله برقراری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد در یک فضای بسیار ارزشمند و با بازتابی وسیع در جهان، در پایتخت ایران برگزار شد.

برقراری با اشاره به اینکه دشمنان نظام در ابتدا سعی داشتند که جنبش را آن‌گونه که در ایران در حال برگزاری است پوشش ندهند و چیزی غیر از واقعیت را انعکاس دهند افزود: تمام توجه جامعه جهانی به ایران بود و رسانه‌های دنیا آزادانه و بدون هیچ محدودیتی اجلاس را پوشش می‌دادند و دیگر جایی برای یاوه‌گویی دشمنان باقی نگذاشت.

*جمهوری اسلامی ایران منزوی نیست

وی ادامه داد: این اجلاس بیانگر این بود که برخلاف تصور دیکتاتور جهانی، جمهوری اسلامی ایران منزوی نیست و در تمام صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... حرف اول را در جهان می‌زند و هیچ گاه از حرکت و حرف خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: برگزاری اجلاس در تهران وحشت نظام دیکتاتور غرب را برانگیخت همچنان که رژیم غاصب صهیونیسم دست به ترور رئیس تشکیل خودگردان فلسطین محمود عباس می‌زنند تنها به‌علت اینکه در اجلاس تهران شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه نتایج این اجلاس باعث حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به جلو می‌شود خاطرنشان کرد: این اجلاس نشان داد که ایران می‌تواند در اوج تحریم‌ها و تهدیدها مدیریتی بر اجلاس جهانی داشته و برای آینده خود، منطقه و جهان برنامه‌ریزی کند.

*رهبری الهامات قرآنی را در اجلاس نم به سران تزریق کردند

برقراری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس سراسری کشورهای غیر‌متعهد اظهار کرد: بیانات رهبری ملحم آیات و روایات است و آیات روایات مومن به خدا را معرفی می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری الهامات قرآنی را در اجلاس نم به سران تزریق کردند و جامعه جهانی را متوجه وجدان و فطرت خودشان کرد تا عهد و پیمان با پروردگار ببندند و او را تنها قدرت مطلق جهان بدانند و از هیچ قدرت پوشالی و خالی نترسند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در اجلاس نم ادامه داد: رهبری به حقوق بشر، دموکراسی، محرومیت بحرین و سوریه و...، بیداری اسلامی دشمنی آمریکا، معیوب بودن سازمان ملل و پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی و ... تاکید کرد که این همه نشان از این است که ملت ایران توکل به خدا دارد و  رهبری قدرت الهی را برای همگان نمایان کردند.

امام جمعه سنقرو کلیایی خاطر‌نشان کرد: بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل خطاب به رهبری ایران در جواب اینکه سازمان ملل معیوب است و اتاق فرمان جهان نباید به دست چند دیکتاتور غربی باشد گفت شما نه تنها رهبر ایران بلکه رهبر جامعه اسلامی هستید.

*همه گفتنی‌ها را رهبری در اجلاس نم عنوان کردند

وی با بیان اینکه سایر سران کشورهای عدم‌تعهد تحت‌تاثیر فرمایشات مقام معظم رهبری قرار گرفتند گفت: سران کشورها اظهار داشتند که همه گفتنی‌ها را رهبری ایران با صلابت، سنگینی و شجاعت برای همگان عنوان کرد.

برقراری در پایان گفت: بیانات رهبری چراغ هدایت کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد است.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول