اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

سخنان رهبری روح امید را به اجلاس نم بخشید

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه سخنان رهبری در اجلاس نم روح امید را در بین کشورها دمید، گفت: اظهارات ایشان، نقشه راه شفافی را برای برون‌رفت از مشکلات پیش رو ترسیم کرد.

سخنان رهبری روح امید را به اجلاس نم بخشید

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: با وجود تهدیدها و توطئه‌های بسیار از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اجلاس در عالی‌ترین سطح در کشور برگزار شد و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه دوره شانزدهم اجلاس غیر متعهدها، از هر حیث قوی‌ترین و بهترین دوره بوده است، گفت: شرکت قریب به 40 درصد از سران کشورها در این اجلاس، حضور دبیرکل سازمان ملل در آن و شرکت فعال کشورهای عضو در برنامه‌های آن را می‌توان یک موفقیت بزرگ برای ایران اسلامی قلمداد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان سخنان رهبری در اجلاس نم را موجب بر هم ریختن معادلات سیاسی بلوک غرب دانست و ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری افق جدیدی را بر روی اعضای کشورهای غیر متعهد گشود که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، شور و شوق اعضای حاضر در این اجلاس برای شنیدن نظرات و سخنان رهبر فرزانه انقلاب نشان از قدرت و عزت ایران اسلامی از یک سو و محبوبیت جهانی آن از سوی دیگر دارد که همین امر شکست دیگری برای مخالفان داخلی و خارجی نظام به شمار می‌رود.

خجسته با بیان اینکه سخنان راهگشا و مدبرانه رهبری روح امیدی را در بین کشورها دمید، تأکید کرد: این اظهارات، نقشه راه شفافی را برای برون‌رفت از مشکلات پیش روی جهان ترسیم کرد به طوری که 60 درصد از سخنرانان این اجلاس بر لزوم توجه به این سند راهبردی تأکید کردند.

وی با بیان اینکه سخنان رهبری در این اجلاس به دیگر کشورها جرأت بخشید، خاطرنشان کرد: این موضوع تا بدان حد بود که بسیاری از اعضا، متن سخنرانی خود را تغییر داده و همسو با نظرات رهبری سخنانی را اظهار کردند.

به گفته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، محمود عباس یکی از افرادی بود که جرأت کرده و سخنانی را مطرح کرد که بعد از آن رژیم صهیونیستی وی را تهدید به مرگ، دستگیری و یا تغییر وی کردند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول