اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از فوت بهروش عضو شورای شهر

محمدی کیادهی به شورای شهر ساری پیوست

خبرگزاری فارس: عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری که پس از فوت سید علی بهروش به عضویت شورا درآمد، گفت: شورا به محل تبادل نظر نخبگان تبدیل شود.

محمدی کیادهی به شورای شهر ساری پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسن محمدی کیادهی بعد از درگذشت سید علی بهروش به عضویت شورای سوم شهر ساری در یک سال باقی مانده به عمر شورا پیوست.

وی یکشنبه شب در مراسم تحلیف و ادای سوگند در نخستین جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه موفقیت‌های پی در پی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی نشانگر به بارنشستن خون پاک شهیدان است، اظهار داشت: اگر امروز کنفرانس غیرمتعهدها کشور ما را محل امنی برای خود دانستند حاکی از این است که اثر جوشش خون شهدا از مرزهای کشور فراتر رفته و به مرزهای دنیا رسیده است.

وی ادامه داد: برای سومین دوره افتخار راهیابی به شورای شهر را پیدا کردم و این مسئله به خاطر حسن اعتماد شهروندان ساروی بود.

این عضو تازه نفس شورای سوم شهر ساری با تاکید بر اینکه با قدرت و قوت اعلام می‌کنم بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنم، اضافه کرد: از این تریبون اعلام می‌کنم که ادامه‌دهنده تفکر بهروش باشم تا جای خالی آن برای مردم ساری محسوس نباشد.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه نام و خاطره مرحوم بهروش در شهر ساری باید زنده باشد، تصریح کرد: سالن اجتماعات و یا یکی از معابر عمومی شهر ساری با نام بهروش نامگذاری شود.

وی داشتن شهری ایده‌آل را از انتظارات شهروندان ساروی دانست و یادآور شد: من احساس می‌کنم شهروندان از مشکلات خسته‌اند و حتی اجرای برخی پروژه‌های عمرانی عطش آنها را برای داشتن شهری توسعه یافته سیراب نمی‌کند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم مشکل از مسئولان اجرایی است یا از نمایندگان و یا اینکه طولانی شدن برخی طرح‌ها آنها را خسته کرده است.

کیادهی با اشاره به اینکه اگر شورای شهر ساری از لحاظ اجرایی نمی‌تواند پاسخگوی همه مطالبات شهروندان باشد، اظهار داشت: بهتر است شورای شهر را به محل تبادل نخبگان تبدیل کنیم. بسیاری از شهروندان طرح‌هایی دارند که نمی‌دانند در کجا مطرح کنند.

این عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: اگر قرار است شورای شهری پویا داشته باشیم باید اقدام شجاعانه و کاری ماندگار ارائه دهیم.

محمدی کیادهی اضافه کرد: فعالیت‌های ما با حضور رسانه‌ها به درستی پیش می‌رود و به عنوان نمایندگان افکار عمومی افراد بصیری هستند که به نوعی کار شورایی را انجام می‌دهند و مسئولان را مجاب به پاسخگویی به نیازهای شهروندان می‌کنند.

این عضو جدید شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه علنی شورا ادامه داد: مردم مطالبات خود را از طریق رسانه‌ها پیگیری می‌کنند.

محمدی کیادهی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه آمادگی خود را در همکاری با شهرداری ساری اعلام می‌کنم، اذعان داشت: به مردم ساری قول می‌دهم اگر در مدیریت شهری کم‌کاری مشاهده کنم از حق آنها دفاع خواهم کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول