اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/با 5 رأی موافق

«سیدصباح حسینی» رئیس شورای شهر خرمشهر شد

خبرگزاری فارس: پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر خرمشهر، «سیدصباح حسینی» با 5 رأی موافق به‌عنوان رئیس شورای شهر خرمشهر انتخاب شد.

«سیدصباح حسینی» رئیس شورای شهر خرمشهر شد

فرماندار خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: اختلافات اخیر ایجاد شده در شورای اسلامی شهر خرمشهر سبب متوقف شدن بسیاری از کارهای شهر و شهرداری همچنین عقب ماندگی بیش از پیش منطقه شده که همین امر حساسیت پیگیری این موضوع را برای ما صدچندان کرد.

وی افزود: تمام تلاش‌مان همواره بر این بوده که مشکلات به وجود آمده در شورای شهر خرمشهر را جمع و مشکل را حل کنیم زیرا از موضوع پیش آمده تنها و تنها مردم متضرر می‌شوند.

عبدالله حسینی تصریح کرد: در همین راستا در جلسه امروز شورای اسلامی شهر خرمشهر با نظارت فرمانداری، رأی‌گیری نهایی انجام و «سیدصباح حسینی» با 5 رأی موافق به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر منصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نرگس شضری به‌عنوان نائب رئیس، جاسم بانویی به‌عنوان منشی و سیدمکی موسوی به‌عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر خرمشهر انتخاب شدند.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم با مشخص شدن ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرمشهر و رفع مشکل چند ماهه آن، از این پس شاهد ارتقا و تعامل مضاعف شورا و شهرداری و پیشرفت بخش‌های مختلف شهری باشیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول