اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

نمایشگاه دائمی آثار عاشورایی در کرمان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان خواستار راه‌اندازی نمایشگاه دائمی آثار عاشورایی در این خطه شد و گفت: مردم باید این آثار را ببینند و از آنها پند و الهام بگیرند.

نمایشگاه دائمی آثار عاشورایی در کرمان ایجاد شود

جواد کمالی در حاشیه برگزاری شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برگزاری این همایش در کرمان حرکت بسیار خوبی است و باید به صورت مستمر ادامه یابد.

وی افزود: با تلاش و کار عاشقانه می‌توان همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی را در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت بالاتر در کرمان برگزار کرد.

کمالی تلاش، امید به آینده و انجام کار برای خدا را رمز موفقیت دانست و ابراز داشت: فعالیت‌های بعضی از افراد در دنیا تاثیرگذاری و ماندگاری لازم را ندارد، اما فردی که برای خدا و با امید به آینده کاری را انجام دهد، کارش برای نسل‌های آینده نیز ماندگار و تأثیرگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه کاری کانون پرورشی استعدادشناسی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: آثار عاشورایی ارائه شده در نمایشگاه شانزدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی بسیار با معنا و عمیق است و این امر نشان از تأثیر عمیق این برنامه در دل و جان کودکان و نوجوانان دارد.

کمالی خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی از آثار عاشورایی خلق شده در شانزدهمین دوره همایش آفرینش‌های عاشورایی شد و ابراز داشت: مردم باید این آثار را ببینند و از آنها پند و الهام بگیرند، زیرا این آثار ارزشمند حتی می‌تواند مسیر زندگی فرد را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) کشتی نجاتی است که انسان را به سر منزل مقصود می‌رساند، گفت: مستندسازی این چنین برنامه‌هایی می‌تواند برای کودکان و نوجوانان که بارقه‌های امید و آینده این مملکت هستند، بسیار سودمند باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول