اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

عدم کشف تخلف در عملکرد شورای شهر آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون هیچ موردی از تخلف در شورای اسلامی شهرستان آبادان دیده نشده و همکاری تنگاتنگی بین شورا و کمیسیون تطبیق وجود دارد.

عدم کشف تخلف در عملکرد شورای شهر آبادان

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاکنون 58 جلسه کمیسیون تطبیق در سال گذشته و جاری در فرمانداری شهرستان آبادان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: 397 مصوبه در 58 جلسه کمیسیون تطبیق فرمانداری بررسی شده و این روند برای کل مصوبات شورای اسلامی شهرستان آبادان ادامه دارد.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص لغو مصوباتی که وارد کمیسیون تطبیق نمی‌شوند گفت: براساس قانون اساسی کل مصوبات شورا قبل از اجرا باید وارد کمیسیون تطبیق شده و در صورت تخلف از این قاعده مصوبه اجرایی نشده و لغو می‌شود.

وی افزود: بعد از ارسال مصوبات شورا به فرمانداری، ظرف مدت زمان 15 روز بررسی شده و جواب آن در صورت تطبیق یا عدم تطبیق به شورای اسلامی شهرستان اعلام می‌شود.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: در صورت عدم بررسی در روتین کاری 15 روز کمیسیون تطبیق، شورای اسلامی شهرستان اجازه دارد مصوبات خود را بدون مجوز کمیسیون تطبیق اجرایی کند.

فرماندار شهرستان آبادان در پایان گفت: تاکنون هیچ موردی از تخلف در شورای اسلامی شهرستان آبادان دیده نشده و همکاری تنگاتنگی بین شورا و کمیسیون تطبیق وجود دارد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول