اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

توجه شورا به مناطق محروم بزرگترین توفیق این نهاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: توجه شورای شهر به مناطق محروم استان بزرگترین توفیق این نهاد است.

توجه شورا به مناطق محروم بزرگترین توفیق این نهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: شورا و شهرداری اردبیل در دور سوم حرکت بی‌نظیری را در حوزه عمران و آبادانی انجام دادند و با اخلاص تمام سعی کردند خدمات را عادلانه توزیع کنند.

فرماندار اردبیل افزود: شورای سوم و شهرداری اردبیل با همراهی و همسویی سایر مدیران خدمات‌رسانی خود را محدود به یک حوزه خاص نکردند بلکه سعی داشتند با اولویت مناطق محروم در عرصه خدمت و جهاد مقدس حاضر شوند.

وی در ادامه به گام‌های مبارک شورای شهر و شهرداری در انجام خدمات موثر و رضایت‌بخش عمران و آبادانی اشاره کرد و افزود: شورا و شهرداری اردبیل در دور سوم حرکت بی‌نظیری را در حوزه عمران و آبادانی انجام دادند و با اخلاص تمام سعی کردند خدمات را عادلانه توزیع کنند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: شورای سوم و شهرداری اردبیل با همراهی و همسویی سایر مدیران خدمات‌رسانی خود را محدود به یک حوزه خاص نکردند بلکه سعی داشتند با اولویت مناطق محروم در عرصه خدمت و جهاد مقدس حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل اکبری ابراز داشت: شاکر خداوند و حمایت همه‌جانبه مردم در پشتیبانی و یاری خادمانشان هستیم که این فرصت را فراهم کرد در شش سال گذشته به همت دولت خدمتگزار صدها پروژه در شهر اردبیل اجرایی شده و مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: به همت مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها در هفته دولت امسال در مناطق شهری و روستایی 99 پروژه با اعتبار 49 میلیارد تومان افتتاح شد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون روی میز کاری ما تکمیل 111 پروژه و افتتاح آنها در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم در یک سال باقیمانده از دولت دهم آنها را تکمیل و تحویل مردم دهیم.

اکبری در ادامه از هفته دولت به عنوان جشن واقعی ملی و فرصت مناسب برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها یاد کرد و گفت: در این بین ارتباط تنگاتنگ مردم با دولت جای افتخار و رمز حقیقی بسیاری از حقیقت‌هاست.

این مسئول بیان داشت: ما هرچه داریم از مردم است و خدمت بی‌منت به مردم را نیز یک سرمایه عظیم می‌دانیم که یقین داریم این سرمایه انقلاب ما را جهانی کرده و ابعاد آن را به نمایش گذاشته است.

فرماندار اردبیل سرعت خدمات‌رسانی به مردم را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب توصیف کردند در عصر کنونی هیچ عنصری برای ملت‌ها واجب‌تر از ایجاد روحیه امید و خودباوری نیست که در کشورمان باید این روحیه تقویت شده و مردم با امیدواری بیشتر در صحنه حاضر باشند.

وی ادامه داد: در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و توانمندی‌های اصیل ایرانی هر کس در مسیر اعتلای نظام و باز کردن گره کور مشکلات مردم همت و مجاهدت کند همانا مجاهدت او فی‌سبیل‌الله است.

این مسئول تصریح کرد: هر کس با قدم، قلم و اشاره خود به جای ایجاد حس امید، اعتماد و روحیه‌بخشی به بزرگ‌نمایی کاستی‌ها و همچنین شکستن غرور ملی اقدام کند در حقیقت ظلم در حق خون شهدا را مرتکب شده و به یقین همراه مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود رمز موفقیت اصلی در مسیر توسعه را همراهی مردم و پذیرش نقدها و انتقادهای دلسوزانه توصیف کرد و گفت: شرط نقد سالم آن است که با حب و بغض همراه نباشد بلکه در آن اخلاص و دلسوزی موج بزند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول