اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

مدال‌آوران ووشوی پلدختر تجلیل شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر از قهرمانان و ملال‌آوران رشته ووشو تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مدال‌آوران ووشوی پلدختر تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، در این مراسم که صبح امروز با حضور مربی تلاشگر و دلسوز ووشوی شهرستان فوزی بیرانوند برگزار شد، اصغر قهرمانی بخشدار مرکزی پلدختر از زحمات و تلاش‌های مربی و مدال‌آوران رشته ووشو در مسابقات کشوری در اصفهان قدردانی کرد و ورزش همراه با اخلاق اسلامی و تواضع را از مشخصات یک ورزشکار مؤمن و مسلمان برشمرد.

در ادامه امید علی کائیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر ضمن تقدیر از مدال آوران مسابقات کشوری ورزشکاران رشته‌های رزمی و انفرادی را مظهر تواضع فروتنی و غیرتمند دانست و خواستار توجه به معنویات دینی و تلاش جهت رسیدن به اهداف بلند قهرمانی برای سربلندی میهن اسلامی شد.

در این مراسم توسط رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر برای نخستین بار بعد از 10 سال (تشکیل هیئت ووشو)جوایزی به رسم یادبود به احسان نورعلیوند نفر اول وزن 52کیلوگرم، مرادی نفر اول وزن 48 کیلو و جعفر ساکی نفر دوم وزن 28 کیلو و فوزی بیرانوند مربی ووشو شهرستان پلدختر اهداء شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول