اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس تلاش بانوی طلایی ووشوی آسیا

خانه ووشو در مازندران ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: خانه ووشوی بخش مرکزی این شهرستان به پاس تلاش‌های صدیقه دریایی بانوی مدال‌آور و طلایی ووشو آسیا به نام این ورزشکار در روستای ورکاده ساخته می‌شود.

خانه ووشو در مازندران ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده فرماندار آمل عصر امروز در مراسم استقبال و تجلیل از مدال‌آوری صدیقه دریایی بانوی طلایی رقابت‌های صدیقه دریایی بانوی طلایی هشتمین دوره رقابت‌های ووشو بزرگسالان قهرمانی مردان و زنان آسیا که در روستای ورکاده بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: سال جدید یکی از برترین سال‌ها در عرصه ورزشی برای استان مازندران و شهرستان آمل است.

وی افزود: مطمئنا برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا در هر عرصه‌ای تلاش زیادی شده و با همت و سختی فراوان این افتخارات حاصل شد.

نماینده عالی دولت در آمل با اعلام اینکه سال جدید با افتخارآفرینی و قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان برای آمل تحویل شد، گفت: این تیم نیز توانست با کسب دو عنوان سومی در سومین حضور خود جام قهرمانی این رقابت‌ها را بلای سر برده و به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یابد که در این عرصه مهم نیز به مقام سوم دست یافت.

اکبرزاده در ادامه افتخارآفرینی آملی‌ها در عرصه‌های جهانی یادآور شد: قاسم رضایی دلیرمرد کشتی فرنگی تیم ملی در وزن 96 کیلوگرم نیز توانست در رقابت‌های المپیک 2012 لندن با شکست همه حریفان خود طلای باارزش این میدان بزرگ را از آن خود کند.

وی با اعلام اینکه آمل به تنهایی در بین شهرهای کشور توانست 25 درصد مدال طلای المپیک 2012 را از آن خود کند، ابراز داشت: می‌توانیم با توجه به استعداد ورزشی این شهرستان شاهد روزهای غرورآفرینی توسط ورزشکاران این مرز و بوم باشیم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه صدیقه دریایی نیز با کسب مدال طلای رقابت‌های ووشوی مردان و زنان آسیا توانست چهارمین افتخار این شهرستان را در میادین بین‌المللی از آن خود کند، عنوان کرد: این بانوی ورزشکار یکی از بانوان نمونه ورزش کشور با حفظ حجاب کامل اسلامی است.

فرماندار آمل ادامه داد: بانوان ما در همه عرصه‌ها لیاقت و شایستگی خود را به اثبات رساندند.

وی با اشاره به بداخلاقی‌های برخی کشورهای دنیا در ورزش بانوان و جوسازی‌های بیهوده برای عدم حفظ حجاب اسلامی بانوان در امر ورزش تصریح کرد: زنان ایران اسلامی می‌توانند در همه ورزش‌ها با حفظ حجاب و ارزش‌ها ورود پیدا کنند.

اکبرزاده با اعلام اینکه روستای ورکاده بخش مرکزی آمل یکی از روستاهای فعال در رشته‌های رزمی به ویژه ووشو است، ابراز داشت: با تلاش مسئولان شهری خانه ووشوی بخش مرکزی این شهرستان به پاس تلاش‌های صدیقه دریایی بانوی مدال‌آور و طلایی ووشو آسیا به نام این ورزشکار در روستای ورکاده ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم ساخت این خانه ووشو انجام می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک این سالن بتواند برای آیندگان گام مهمی در بحث ورزش همگانی و قهرمانی تلقی شود.

به گزارش فارس، هشتمین دوره رقابت‌های ووشو بزرگسالان قهرمانی مردان و زنان آسیا از 31 مرداد ماه سال جاری در شهر هوشی مینه ویتنام در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد که ووشوکاران ایران اسلامی با کسب شش مدال طلا، چهار نقره و سه برنز بعد از چین نایب قهرمان آسیا شدند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول