اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 شهریورماه امسال

مسابقات انتخابی ووشو در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی ووشوی استان و انتخابی ووشو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در 16 شهریورماه برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی ووشو در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

طاهر بخشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان و انتخابی ووشو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در 16 و 17 شهریور امسال در سالن دو هزار نفری به میزبانی شهرستان خوی و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو رشته تالو و ساندا برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات تنها در بخش آقایان و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

بخشایی در ادامه به برنامه‌های تقویم ورزشی اشاره کرد و ابراز داشت: حضور تیم ملی ووشوی بزرگ‌سالان در هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، حضور تیم ملی ووشوی جوانان در چهارمین دوره رقابت‌های جهانی در ماکائو و‌ برگزاری لیگ دسته یک بزرگ‌سالان در اواخر شهریورماه از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت ووشو در سال جاری است.

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری لیگ ووشوی بانوان بزرگ‌سالان، لیگ برتر ووشوی آقایان، حضور تیم ملی ووشوی ایران در رقابت‌های جام جهانی ساندا در چین، لیگ ووشوی جوانان آقایان و مسابقات قهرمانی کشور بزرگ‌سالان و جوانان آقایان و بانوان در اسفندماه از دیگر برنامه‌های هیئت ووشو است.

وی در ادامه از راه‌اندازی سبک تالو در مدارس ابتدایی استان از سال تحصیلی جدید به منظور استعدادیابی خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی مسئولان هیئت ووشوی استان و آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شود و هدف از آن شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد استان برای جذب در این هیئت و رشد بیش از پیش هیئت ووشو در سطح استان است.

بخشایی خاطرنشان کرد: کلاس ارتقای مربیگری درجه دو و سه در دو رشته تالو و ساندا به میزبانی هیئت ارومیه در دیماه امسال برگزار می‌شود و مربیان استان آذربایجان‌غربی برای شرکت در این دوره‌ها حضور می‌یابند.

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ایجاد بسترهای مناسب در مسیر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی یکی از اهداف مهم هیئت ووشوی استان است، گفت: ایجاد حوزه ورزشی در رده‌های پایه، تعامل با آموزش و پرورش و استعدادیابی از بین نونهالان و نوجوانان مستعد و برگزاری مسابقات لیگ استانی از جمله برنامه‌های هیئت برای دست‌یابی به این هدف است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول