اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

هیئت ووشو نماینده قم در لیگ جوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار تیم هیئت ووشو نماینده قم در مسابقات لیگ رده سنی جوانان ووشو باشگاه‌های کشور شد.

هیئت ووشو نماینده قم در لیگ جوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تجربه موفق حضور تیم بزرگسالان ووشو قم در لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور در سال گذشته مسئولان هیئت ووشو قم را بر آن داشت که در رده سنی جوانان نیز تیمی قوی از قم به لیگ جوانان ووشو کشور اعزام ‌شود.

به همین منظور هیئت ووشو استان قم با پیش‌بینی شرایط و امکانات لازم برای این منظور، تیمی بومی متشکل از ووشوکاران قمی را برای نخستین بار در مسابقات لیگ رده سنی جوانان ووشو باشگاه‌های کشور به میدان خواهد فرستاد.

بعد از اینکه نخستین دوره مسابقات لیگ‌ دسته ووشو رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در سال گذشته برگزار شد، این دوره از رقابت‌ها امسال قطعاً با حضور تیم‌های مدعی صعود قهرمانی ووشو کشور در سطحی بالاتر برگزار می‌شود.

از سوی دیگر طبیعی است که برای حضور در مسابقات این فصل لیگ رده سنی جوانان و همچنین لیگ دسته یک ووشو مردان باشگاه‌های کشور نیاز به امکانات، حامی مالی و شرایط بهتری احساس می‌شود تا ووشوکاران قمی بتوانند در قالب تیمی قوی‌تر از فصل قبل با حریفان خود رقابت کنند.

در حالی که در لیگ فصل قبل رده سنی بزرگسالان کشورمان، ووشوکاران قمی به خوبی توانایی‌های خود را نشان دادند، تیم هیئت قم در 9 هفته متوالی مسابقات لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی بود و خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کرد، اما با بد اقبالی این تیم در هفته‌ پایانی اتفاقاتی افتاد که مانع صعود نماینده شد.

در شرایطی که مسابقات فصل قبل لیگ‌ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور با حضور پنج تیم به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت برگزار شد تا چهره‌ مدعیان صعود به لیگ برتر ووشو مردان کشور در سال 91 شناخته شود، امسال نیز ووشوکاران قمی برای دومین بار حضور در لیگ دسته یک را تجربه خواهند کرد.

ووشوکاران جوان قم در حالی قصد شرکت در مسابقات لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور را دارند که در دومین دوره لیگ جوانان که از چهارم آبان ماه آغاز می‌شود 12 تیم در دو گروه شش تیمی قرار دارند که برای صعود به نیمه نهایی به شکل دوره‌ای رقابت خواهند کرد.

در گروه اول تیم‌های گاز هرمزگان، هیئت قم، هیئت خوزستان، هیئت تهران، باشگاه پارسیان و هیئت ایلام و در گروه دوم تیم‌های هیئت کرمانشاه، خراسان رضوی، هیئت لرستان، کابل و کمان زنجان، هیئت کرمان و زرین قزوین با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول