اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال مردم و مسئولان

بانوی طلایی رقابت‌های ووشوی آسیا به زادگاهش برگشت

خبرگزاری فارس: بانوی ووشوکار آملی که در رقابت‌های قهرمانی ووشوی بانوان آسیا در وزن منفی 60 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد صبح امروز با استقبال پرشور مردم و مسئولان به زادگاهش بازگشت.

بانوی طلایی رقابت‌های ووشوی آسیا به زادگاهش برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه دریایی بانوی ووشوکار آملی که در رقابت‌های قهرمانی ووشوی بانوان آسیا صاحب مدال طلا شد صبح امروز سه‌شنبه با استقبال پرشور مردم و مسئولان به زادگاهش آمل بازگشت.

این بانوی ووشوکار مازندران که از روستای ورکاده بخش مرکزی شهرستان آمل است، در وزن منفی 60 کیلوگرم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشت.

مردم و مسئولان از صدیقه دریایی در میدان قائم این شهرستان استقبال کرده و این قهرمان ارزنده کشورمان را به سمت میدان 17 شهریور، اداره ورزش و جوانان و روستای محل سکونت‌اش همراهی کردند.

این بانوی رزمی‌کار با شکست همه رقبای خود در هشتمین دوره رقابت‌های ووشو بزرگسالان قهرمانی مردان و زنان آسیا که از برترین‌های آسیا بودند به مقام قهرمانی دست یافت و برای نخستین بار با مدال طلای خود در این مسابقات توانست کاروان بانوان ووشوی ایران را با دومین طلای تاریخ‌اش روبه‌رو ساخته و دست به ثبت رکورد بزند.

این مسابقات از 31 مرداد ماه سال جاری در شهر هوشی مینه ویتنام در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد که ووشوکاران ایران با کسب شش مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز با سه پله صعود نسبت به سال گذشته بعد از کشور چین نایب قهرمان آسیا شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول