اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال مردم و مسئولان

بانوی طلایی ووشوی مازندران صبح فردا به زادگاهش می‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی آمل گفت: صدیقه دریایی بانوی ووشوکار آملی که در مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان آسیا توانست در وزن خود صاحب گردن‌آویز طلا شود صبح فردا با استقبال پرشور مردم و مسئولان به آمل می‌آید.

بانوی طلایی ووشوی مازندران صبح فردا به زادگاهش می‌آید

سید محمدرضا موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: هشتمین دوره مسابقات ووشو بزرگسالان قهرمانی مردان و زنان آسیا از 31 مرداد ماه در شهر هوشی مینه ویتنام دو دو بخش ساندا و تالو برگزار شد.

وی با اعلام اینکه ووشوکاران مازندرانی همانند گذشته در این دوره از رقابت‌ها نیز خوش درخشیدند، گفت: صدیقه دریایی ووشوکار باآتیه آملی که در این دوره از رقابت‌ها نیز به عنوان عضو تیم ملی کشورمان حضور داشت در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و با شکست حریفان خود در فینال با ووشکار ویتنام روبرو شد.

موسوی تصریح کرد: این ووشوکار که در وزن منفی 60 کیلوگرم راهی این دوره از مسابقات شد در فینال نیز در دو راند متوالی نماینده ویتنام را با اختلاف مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

رئیس هیئت ووشوی آمل با اعلام اینکه دریایی در دوره قبلی این رقابت‌ها نیز توانسته بود به مقام قهرمانی و گردن‌آویز طلا دست یابد، خاطرنشان کرد: در جشنواره جوان برتر این شهرستان نیز دریایی یکی از جوانان برتر آمل لقب گرفت.

موسوی یادآور شد: دریایی با قهرمانی‌اش در این مسابقات توانست دومین طلای تاریخ ووشوی بانوان ایران اسلامی را از آن خود کند تا کماکان ورزش این استان شمالی کشور بتواند در بین دیگر استان‌ها سرآمد باشد.

وی درباره استقبال از این مدال‌آور آسیایی در رشته ورزشی ووشو عنوان کرد: این بانوی طلایی آسیا فردا ساعت 10 صبح وارد آمل می‌شود که با حضور مردم و مسئولان از میدان قائم تا اداره ورزش و جوانان این شهرستان از او استقبال گرمی خواهد شد.

موسوی در پایان از همه مردم دعوت کرد تا در مراسم استقبال از این مدال‌آور آسیایی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول