اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران خبر داد

برگزاری مراسم استقبال از قهرمانان ووشوکار مازندرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران با اشاره به کسب دو مدال طلا توسط ووشوکاران مازندرانی در رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی آسیا گفت: مراسم استقبال از این قهرمانان در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم استقبال از قهرمانان ووشوکار مازندرانی

علیرضا قهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هشتمین دوره مسابقات ووشو بزرگسالان قهرمانی آسیا که در دو بخش مردان و زنان به میزبانی ویتنام برگزار شد که در نهایت با درخشش ووشوکاران مازندرانی همراه بود.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی ووشو مردان و زنان ایران با شش مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز و با سه پله صعود نسبت به سال گذشته نایب قهرمان آسیا شدند.

قهاری درباره مدال‌آوران مازندرانی در این مسابقات افزود: سجاد عباسی در وزن منهای 70 کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن منهای 60 کیلوگرم به عنوان دو ووشوکار مازندرانی در قسمت مبارزه ساندا با شکست تمام حریفان موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شدند.

رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: عباسی در فینال وزن منهای 70 کیلوگرم ووشوکار کره جنوبی و دریایی نیز در فینال منهای 60کیلوگرم ووشوکار ویتنامی را در دو راند شکست دادند و موفق به کسب مدال طلا شدند.

این مسئول تصریح کرد: در هشتمین دوره مسابقات ووشو مردان و زنان بزرگسالان قهرمانی آسیا که در شهر هوشی مینه ویتنام به پایان رسید و تیم ملی کشورمان پس از چین نایب قهرمان شده و تیم میزبان ویتنام نیز سوم شد.

قهاری در پایان از برگزاری مراسم استقبال این دو ورزشکار مازندرانی خبر داد و افزود: تیم اعزامی ووشو کشورمان پس فردا عازم ایران می‌شود و به محض ورود ووشوکاران مازندرانی مراسم استقبال این قهرمانان در قائمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان آسیا از 31 مرداد ماه در شهر هوشی مینه ویتنام دو دو بخش ساندا و تالو با حضور کشورهای آسیایی برگزار شده بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول