اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 90+ کیلوگرم

ووشوکار قمی نایب قهرمان مسابقات غرب آسیا شد

خبرگزاری فارس: ووشوکار با تجربه قمی به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای ووشو قهرمانی غرب آسیا دست یافت.

ووشوکار قمی نایب قهرمان مسابقات غرب آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی ادیب‌نژاد ووشوکار با سابقه و توانمند قمی که در وزن به اضافه 90 کیلوگرم عضو تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان است در راه حضور در مسابقات ووشو قهرمانی غرب آسیا در تمام مراحل انتخابی و تمرینی تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت.

ووشوکاران کشورمان در حالی اردوها و تمرینات آماده‌سازی تیم ملی را پشت سر گذاشتند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقات ووشو قهرمانی مردان غرب آسیا به میزبانی کشورمان برگزار شد و ادیب‌نژاد در وزن به اضافه 90 کیلوگرم تنها ووشوکار قمی حاضر در این پیکارها بود.

این ووشوکار با تجربه و توانمند در تمام مراحل این مسابقات که به میزبانی کشورمان برگزار شد مقابل حریفان خود مبارزات بسیار زیادی به نمایش گذاشت و با عبور از سد رقبا موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شد تا برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی به مصاف ووشوکاری از کشور اردن برود.

ادیب‌نژاد که سابقه کسب عناوین متعددی از مسابقات قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای معتبر بین‌المللی را در کارنامه خود دارد، در این رقابت‌ها در وزن به اضافه 90 کیلوگرم با وجود شایستگی‌های زیادی که برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی داشت، در دیدار نهایی مغلوب یوسف از کشور اردن شد و با کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول