اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

مبلغی از سوی اداره کل ورزش اصفهان به هیئت ووشو اختصاص نیافته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: در حال حاضر ریالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت تعلق نگرفته و به هیچ عنوان در وضعیت مالی مناسبی به سر نمی‌بریم.

مبلغی از سوی اداره کل ورزش اصفهان به هیئت ووشو اختصاص نیافته است

مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ووشوکاران به هیچ عنوان از نظر مالی حمایت نمی‌شوند و باید بگویم ووشوکاران بانوی ما برای ادامه کارشان و برای اینکه بتوانند در مسابقات شرکت کنند مجبور به فروختن گوشواره‌هایشان نیز شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ریالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت تعلق نگرفته و به هیچ عنوان در وضعیت مالی مناسبی به سر نمی‌بریم.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان تصریح کرد: تا پیش از آمدن من به هیئت ووشو این هیئت در حدود 80 میلیون تومان بدهی داشت و در حدود 40 تا 50 میلیون تومان نیز هزینه کردیم که بیشتر این مشکلات را تا به امروز حل کرده و منتظر کمک‌های مالی نمانده‌ایم.

وی در ادامه به افتخار آفرینی ووشوکاران اصفهانی در هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: از 6 ووشوکار اصفهانی که در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند پنج نفر موفق به کسب مدال شدند که نتایج بسیار خوبی برای ووشوکاران اصفهانی محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: شهربانو منصوریان موفق به کسب مدال طلا و خدیجه آزادپور، محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان تصریح کرد: از این ووشوکاران پس از بازگشت تقدیر به عمل می‌آوریم و در پایان سال نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان از آنان تجلیل به عمل می‌آید.

وی در ادامه به برنامه‌های هیئت ووشو اشاره کرد و افزود: در روزهای 16 و 17 شهریورماه میزبان رقابت‌های ووشو سبک چانگ چوان قهرمانی کشور هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول