اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 52 کیلوگرم

نجفی نماینده ووشو قم در پیکارهای جوانان آسیا شد

خبرگزاری فارس: ووشوکار قمی شهریور ماه به‌عنوان تنها نماینده قم به پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان آسیا اعزام خواهد شد.

نجفی نماینده ووشو قم در پیکارهای جوانان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت ووشو استان قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان برای اعزام به پیکارهای سال 2012 یک نماینده داشت که بخت خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی مورد آزمایش قرار داد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون ووشو کشورمان، در انتخاب برترین‌ ووشوکاران قم برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان که از طریق برگزاری مسابقات انتخابی ووشو قم صورت گرفت، امیر نجفی در وزن منهای 52 کیلوگرم به‌عنوان نماینده قم به مصاف حریفان رفت.

این در حالی است که مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان را فدراسیون ووشو در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به شکل جداگانه برگزار کرد که هیئت ووشو استان قم نیز برای اعزام به این مسابقات، نفرات برتر خود را اعزام کرد.

به همین منظور از سوی هیئت ووشو قم در فراخوانی از تمام ووشوکاران مدعی رده سنی جوانان در باشگاه‌های مختلف دعوت کرد تا برای آزمایش بخت خود برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ووشو مردان قم اعزامی به پیکارهای انتخابی تیم ملی، در انتخابی استان حضور پیدا کنند.

بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی و همچنین مراحل مختلف تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی، امیر نجفی در وزن منهای 52 کیلوگرم به‌عنوان تنها نماینده ووشو استان قم در ترکیب نهایی تیم ملی ووشو اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا قرار گرفت.

ترکیب نهایی تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان برای اعزام به این رقابت‌ها در حالی مشخص شد که برترین‌های ووشو کشورمان تمرینات خود را برای حضوری موفق در مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان آسیا ادامه خواهند داد.

اعزام امیر نجفی به‌عنوان تنها نماینده ووشو قم در وزن منهای 52 کیلوگرم به پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در حالی قطعی شد که در حال حاضر مهدی ادیب‌نژاد نیز در تیم ملی بزرگسالان تنها نماینده ووشو قم است و آخرین موفقیت وی کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای ووشو قهرمانی غرب آسیا در وزن به اضافه 90 کیلوگرم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول