اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ووشوی قائمشهر خبر داد

کلاس بازآموزی مربیان ووشوی مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ووشوی قائمشهر از برگزاری کلاس کارگاهی مربیگری و بازآموزی مربیان ساندای مازندران در قائمشهر خبر داد.

کلاس بازآموزی مربیان ووشوی مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود

مجتبی کاکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر با اشاره به کسب عناوین برتر جهانی، بین‌المللی و کشوری از سوی قهرمانان ووشوی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: ووشوی قائمشهر قطب این رشته ورزشی در مازندران و کشور است.

وی با تقدیر از زحمات شایسته رئیس اسبق هیئت ووشو قائمشهر گفت: ضعف‌هایی در مجموعه ووشوی شهرستان وجود دارد که نیازمند برنامه‌ریزی، تعامل، ارتباط دو جانبه بین هیئت شهرستان با استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.

وی افزود: این رشته ورزشی علاوه بر وجود استعدادهای ناب و فراوان در این شهرستان از نعمت اصغر گرزین عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو و قهاری رئیس هیئت ووشوی استان مازندران برخوردار است که با توجه به وجود قهرمان برتر ، حمایت‌ها و بذل توجه بیشترمسئولان را برای ساماندهی و استمرار کسب عناوین برتر جهانی از سوی ورزشکاران قائمشهری طلب می‌کند.

سرپرست هیئت ووشوی قائمشهر تاکید کرد: رسیدگی به مسائل مالی ووشو و ایجاد فضای اداری برای هیئت نیزساماندهی کمیته ها و ایجاد بانک اطلاعاتی ورزشکاران و مربیان،احداث خانه ووشو که خواسته به حق شهر قهرمان پرور قائمشهر در مازندران است، نیز ایجاد تعامل، همدلی و هماهنگی بین مربیان و پیشکسوتان از جمله برنامه‌های بنده در دوران تصدی‌گری‌ام است.

کاکویی در ادامه از برگزاری کلاس کارگاهی مربیگری و بازآموزی مربیان ساندای مازندران در قائمشهر خبر داد.

به گزارش فارس، تا پایان سال 90 تعداد ورزشکاران ووشوی سازمان یافته شهرستان قائمشهر 266 مرد و 77 بانوی ووشوکار بود که این تعداد در سال جاری به 500 تن افزایش یافت.

قائمشهر 30 قهرمان ووشوکار دارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول