اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری 26 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از برپایی نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه در مشهد مقدس از 13 شهریور خبر داد.

برگزاری 26 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ، علی صفرزاده اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به منظور تنظیم بازار کالاهای خاص در آستانه بازگشایی مدارس تا 21 شهریور دایر است.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس، کیف و کفش، دفاتر دانش‌آموزی و لوازم‌التحریر، انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، مواد شوینده و سایر اقلام مورد نیاز عرضه می‌شود.

صفرزاده با اشاره به اینکه اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌ها در این نمایشگاه‌ها با 5 تا 15 درصد کم‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ها به صنوف دارای پروانه کسب و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی واگذار شده است و کالاها توسط کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت‌گذاری و مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اختصاص غرفه‌های رایگان برای عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب و حمایت از تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه دوم در مشهد مقدس نیز انجام شده و این نمایشگاه از 22 تا 31 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کالاهای اساسی تنظیم بازار نیز در این نمایشگاه‌ها توزیع می‌شود.

صفرزاده افزود: به موازات برگزاری این نمایشگاه‌ها در مشهد مقدس، برگزاری 24 نمایشگاه نیز در سایر شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده که از نیمه دوم شهریور در برخی از شهرستان‌ها آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به هم‌زمانی برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه با طرح فروش‌های فوق‌العاده، اظهار داشت: فروش فوق‌العاده اصناف نیز از 15 شهریور تا 15 مهرماه در 950 واحد صنفی منتخب مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول