اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

برپایی نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، برنامه‌ریزی مناسب برای برپایی نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا را ضروری دانست.

برپایی نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان طی سخنانی با مهم خواندن بحث تنظیم بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان اظهار کرد: دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت این کالاها، موضوع مهمی است که از سوی دستگاه‌های متولی باید انجام گیرد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هم‌اکنون شاهد تنظیم بازار کالاهای اساسی در استان هستیم افزود: نظارت بر بازار باید مستمر و دائمی باشد.

پیریایی به نوسانات اخیر بازار مواد پروتئینی اشاره و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب باید مشکلات و نوسانات موجود در این زمینه برطرف شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم ریشه‌یابی و تحلیل دقیق تحولات بازار گفت: تجزیه و تحلیل درست موضوعات و شناخت دقیق عوامل مؤثر بر نوسانات بازار تولید، عرضه و مصرف، می‌تواند موفقیت‌آمیز بودن برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به تنظیم بازار را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌ها از نگاه یک سویه باید پرهیز کرد گفت: اگر ما می‌خواهیم مشکلات به صورت اساسی و کامل برطرف شود، باید برطرف شدن آن‌ها را هم از دید دولت و هم از دید کشاورزان بررسی کنیم؛ تنها در این صورت است که ما به یک جمع‌بندی مناسب خواهیم رسید.

پیریایی با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برپایی نمایشگاه‌های پاییزه عرضه مستقیم کالا را خواستار شد و عنوان کرد: برای سهولت دانش‌آموزان و کمک به آرامش خانواده‌ها، اقلام مدرسه‌ای در نمایشگاه پاییزه و فروشگاه‌های مشخص در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول