اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال تحصیلی

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه رشت گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه رشت در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه رشت گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید زیرک ظهر امروز در جلسه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در این شهرستان اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و عرضه مناسب‌تر کالا در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در رشت گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 24 شهریور جاری تا دوم مهر ماه امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه پاییزه با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان رشت و شرکت اندیشه سبز زمرد در محل دایمی نمایشگاه‌های استان در سالن فرش گیلان برپا می‌شود.

به گفته این مسئول، نمایشگاه مذکور دارای 230 غرفه است که کالای مورد نیاز مردم در این نمایشگاه با تخفیف معادل پنج تا 15 درصد عرضه می‌شود.

وی عمده کالای قابل ارائه در این نمایشگاه را شامل کالای پرمصرف مورد نیاز مردم به ویژه کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر و مواد غذایی عنوان کرد.

زیرک یادآور شد: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه واحدهای تولیدی استان نیز در کنار واحدهای صنفی استانی و کشوری حضوری موثر دارند.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در اواخر شهریور جاری در دیگر شهرستان‌های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی این نمایشگاه‌ها از طریق اداره‌های صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های گیلان به آگاهی مردم استان می‌رسد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول