اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل اوقاف

نمایشگاه حدیث بندگی در 6 امامزاده کردستان برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه حدیث بندگی ویژه نماز به طور همزمان در 6 امامزاده و بقعه متبرکه استان کردستان برپا شد.

نمایشگاه حدیث بندگی در 6 امامزاده کردستان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه حدیث بندگی در امامزاده پیرمحمد سنندج اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت همزمان در 6 امامزاده و بقعه متبرکه دیگر استان برپا شده است.

حجت‌الاسلام محمود یوسفی تصریح کرد: در این نمایشگاه 18 پوستر از هنرمندان استان با موضوعات مختلف از جمله تبیین فرهنگ نماز به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و تبیین فرهنگ نماز و بیان اهمیت و آثار نماز برای اقشار مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان ذکر کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان داشت: بقاع متبرکه و امامزادگان بهترین مکان برای ترویج مبانی و ارزش‌های دین مبین اسلام است لذا برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی از ضروریات اساسی است که این اداره‌کل به آن پرداخته است.

یوسفی گفت: جوانان از اقشار تاثیرگذار جامعه به شمار می‌روند که باید بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز در این قشر نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما یکی از ارگان‌های تعیین‌کننده و مهم در عرصه ترویج ارزش‌های دین مبین اسلام است که در این راستا باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی به فلسفه اقامه نماز در دین اسلام اشاره کرد و افزود: جامعه‌ای سالم و پاک خواهد بود که در آن به اقامه این فریضه الهی اهمیت داده شود.

این مقام مسئول در پایان ترویج این فرهنگ را در بین اقشار مختلف جامعه مهم‌ترین وظیفه تمامی نهادها و ارگان‌های مختلف دانست.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول