اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

نمایشگاه سرچشمه معرفت در بروجرد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌زمان با آغاز همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی، نمایشگاه سرچشمه معرفت در بروجرد گشایش یافت.

نمایشگاه سرچشمه معرفت در بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، دبیر اجرایی همایش ملی علامه شهیدی لحظاتی پیش در حاشیه گشایش نمایشگاه سرچشمه معرفت در بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 89 تابلوی خوش‌نویسی حکمت‌های نهج‌البلاغه علامه شهیدی به معرض نمایش گذاشته شده است.

جعفر حیدری اظهار داشت: این تابلوها مزین به 89 حکمت از نهج‌البلاغه است که به همراه ترجمه علامه سیدجعفر شهیدی تحریر شده و در قالب کتاب نیز ارائه شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار مؤسساتی که سال‌ها به نوعی با علامه شهیدی در ارتباط بوده به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی علامه شهیدی در بروجرد گفت: این آثار شامل مجموعه‌هایی از کتب پیرامون علامه شهیدی و کتب علوم انسانی به زبان‌های عربی و فارسی و کتب و آثار مفاخر بزرگ کشور است.

حیدری هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن هر چه بیشتر آثار علامه شهیدی و ارج نهادن به مقام علمی و ادبی این علامه عنوان کرد.

وی گفت: موسسات شرکت کننده در این نمایشگاه شامل انجمن آثار مفاخر فرهنگی، موسسه کامپیوتر نور، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل‌البیت و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در سالن تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول