اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه خبر داد‌

حضور فعال کرمانشاه در جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه گفت: سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از سیزدهم تا شانزدهم شهریور ماه سال‌جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

حضور فعال کرمانشاه در جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نریمان محمدی ظهر امروز عمده‌ترین اهداف این نمایشگاه را ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فن‌آوری، فراهم آوردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشور، ایجاد محیطی مطلوب به‌منظور آشنایی و تفاهم میان عرضه‌کنندگان فناوری،‌ نهادهای استفاده‌کننده از فناوری، سرمایه‌گذاران، بررسی راهکارها و روش‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور و ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری‌سازی فناوری و نوآوری ذکر کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه افزود: بیش از 100 طرح به دبیرخانه استانی جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه ارسال شده که از بین آنها 40 طرح برتر انتخاب و به دبیرخانه مرکزی (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) ارسال شده است.

وی تصریح کرد: دبیرخانه استانی این جشنواره در استان با مسئولیت کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری و در رأس آن رئیس کارگروه، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تشکیل شد و بر اساس مصوبات این کارگروه هیات داوران استانی از بین صاحب‌نظران دانشگاهی، خبرگان صنعت و مدیران علمی و اجرایی انتخاب شدند که مسئولیت بررسی علمی طرح‌های استانی را مطابق معیارهای ارزیابی مورد نظر برعهده داشتند.

وی گفت: استان کرمانشاه در نمایشگاه سال گذشته در زمره استان‌های گروه سوم موظف به ارائه 30 طرح بود و با حضور موثر و تاثیرگذار استان و دارا بودن یک طرح ملی و یک طرح برگزیده استانی به استان‌های گروه دوم ارتقا یافت و در رده استان‌هایی همچون مازندران، سمنان، البرز، آذربایجان‌غربی و... قرار گرفت و لذا به همین لحاظ امسال مجاز به ارائه 40 طرح در نمایشگاه شدیم که امیدواریم طرح‌های انتخاب شده، فرآیند تجاری‌سازی پژوهش و موجبات رشد و ارتقا استان در حوزه فناوری و نوآوری را به‌دنبال داشته باشد.

وی در پایان از تمام مراکز پژوهشی و فناوری استان، به‌ویژه دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی که در این زمینه مشارکت مسئولانه‌ای داشته‌اند قدردانی کرد و از همه مسئولان، مدیران و روسای دانشگاه‌ها برای بازدید از نمایشگاه مذکور و به‌خصوص غرفه استان کرمانشاه دعوت به‌عمل آورد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول