اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه:

کارگروه توسعه کشاورزی سوادکوه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های کشاورزی سوادکوه، گفت: کارگروه توسعه کشاورزی سوادکوه تشکیل شد.

کارگروه توسعه کشاورزی سوادکوه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، اصغر خدادادی ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی سوادکوه با اشاره به این مطلب که کارگروه توسعه کشاورزی در سطح کشور با ریاست رئیس جمهور و در استان با ریاست استاندار است، گفت: فرماندار رئیس کارگروه کشاورزی شهرستان‌ها و مدیر جهاد هم دبیر اجرایی آن است.

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه افزود: کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان سوادکوه با هدف استفاده از توانمندی شهرستانی و تمرکز در استفاده از استعدادها در سال جاری تشکیل شده است.

وی از افزایش اعتبارات جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه در سال گذشته نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار مرغداری‌ها، تسهیلات مشاغل مختلف و تولید ارگانیک در توزیع این اعتبارات استفاده شده است.

خدادادی به اهمیت فعالیت‌های کشاورزی در توسعه اقتصادی تاکید کرد و با اشاره به این مطلب که فعالیت کشاورزی از پاک‌ترین و سالم‌ترین مشاغل است، گفت: اصلاح و تغییر کشت و جایگزینی محصولات در اراضی شیبدار سوادکوه از اولویت های فعالیت ما در حوزه کشاورزی است.

دبیر کارگروه توسعه کشاورزی سوادکوه از تلاش این کارگروه برای توسعه تولید ارگانیک در بخش کشاورزی سوادکوه خبر داد و یادآور شد: در مناطق بالادست سوادکوه اعتقادی بر استفاده از کود وجود ندارد و محصولات ارگانیک و سالم سوادکوه مورد استفاده علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی به توانمندی بخش کشاورزی مازندران نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه از توانمندی‌های کشاورزی سوادکوه با همراهی و همکاری مسئولان بین بخشی و کشاورزان و کارشناسان به دست می‌آید.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول