اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر خبر داد

اختصاص 79 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر از اختصاص 79 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

اختصاص 79 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه طرح‌های کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان جایگاه مطلوبی در عرصه کشاورزی دارد و بیش از 70 درصد اراضی کشاورزی استان را در اختیار دارد.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان کشاورزی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اولویت‌های مسئولان است و باید از همه ظرفیت موجود در این مسیر استفاده کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر از تصویب بیش از 840 طرح توسعه کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: 844 طرح توسعه کشاورزی از ابتدای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این استان مصوب شده است.

تبرکی از اختصاص 79 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از 79 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 844 طرح توسعه کشاورزی در استان تصویب شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 38 میلیارد ریال از طرح‌ها عقد قرارداد شده‌اند که در آینده نزدیک پرداخت خواهند شد.

این مسئول گفت: بررسی مشکلات کشاورزی در شهرستان‌ها و ارائه راهکار برای رفع موانع و مشکلات موجود از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم به اهداف خود در این نشست‌ها برسیم.

تبرکی بیان کرد: در چند سال اخیر در تولید محصولات کشاورزی شاهد رشد خوبی هستیم و با وجود خشکسالی‌ها با تلاش مسئولان به نتایج مورد نظر می‌رسیم.

وی افزود: عزم مسئولان در دولت نهم و دهم برای حمایت از تولید داخل موجبات رشد و موفقیت بیشتر را فراهم کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول