اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

نداشتن حامی مالی مهم‌ترین مشکل ورزش بانوان است

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نداشتن حامی مالی را مهم‌ترین مشکل ورزش استان اعلام کرد و گفت: این مشکل برای ورزش بانوان حادتر است.

نداشتن حامی مالی مهم‌ترین مشکل ورزش بانوان است

سعیده عینی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به دو گروه ملی و استانی تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: اجرای طرح‌های ملی بر عهده شرکت توسعه تجهیزات است.

وی پروژه‌ مادران و کودکان را از جمله طرح‌های ملی اعلام کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هنوز این پروژه را تحویل نگرفته است

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به اقدامات انجام شده برای افتتاح پروژه مادران و کودکان اشاره کرد و گفت: این پروژه در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان عملیاتی شده‌اند، بلافاصله بعد از افتتاح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عینی از استقرار اغلب ورزش‌های بانوان در مجموعه مادران و کودکان بلافاصله بعد از تحویل گرفتن این مجموعه خبر داد و اضافه کرد: همه رشته‌های ورزشی به غیر از رشته‌های میدانی قابلیت فعالیت در مجموعه مادران و کودکان را دارند.

وی مجموعه مادران و کودکان را دارای سه سالن بزرگ اعلام کرد و افزود: ساخت دو سالن تمرینی برای رشته‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی و همچنین اتاق شطرنج و تنیس روی میز هم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت ورزش بانوان استان زنجان گفت: ورزش بانوان با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به آن، وضعیت مطلوب دارد.

وی حامی مالی را مهم‌ترین مشکل ورزش استان زنجان عنوان کرد و افزود: این مشکل در مورد ورزش بانوان بسیار حادتر است.

عینی تصریح کرد: ورزش بانوان به غیر از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هیچ حامی مالی ندارد، به طوری که همه تیم‌های بانوان حاضر در لیگ هم توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های متبوع حمایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: تیم‌های ورزشی بانوان اگر حامی مالی داشتند، به طور حتم نتایج بهتری کسب می‌کردند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد پخش تلویزیونی مسابقات بانوان گفت: پخش تلویزیونی به توسعه ورزش از جمله جذب حامی ملی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: مسابقات ورزش بانوان کشور ما برای کشورهای دیگر پخش می‌شود و با توجه به رعایت حجاب توسط بانوان ورزشکار فکر نمی‌کنم مشکلی برای پخش در داخل هم داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول