اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترغیب بانوان به ورزش صورت گرفت

راه‌اندازی ست ورزشی ویژه بانوان سقزی

خبرگزاری فارس: شهردار سقز از راه‌اندازی ست ورزشی ویژه بانون سقز در پارک مولوی کرد این شهر به منظور تشویق بانوان به ورزش خبر داد.

راه‌اندازی ست ورزشی ویژه بانوان سقزی

عثمان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این ست ورزشی شامل 21 دستگاه مختلف با کاربردهای خاص ورزشی است و برای رفاه بانوان سقزی در بخش ورزش راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌تر دو ست ورزشی ویژه آقایان در همین پارک و پارک کوثر راه‌اندازی شده بود، گفت: به زودی 3 ست ورزشی دیگر هم در پارک‌های محله راه‌اندازی می‌شود.

به گفته شهردار سقز ادامه خیابان تلگراف که حدود 20 سال به دلیل ساخت و ساز در مسیر این خیابان نیمه‌کاره مانده بود، پس از تملک املاک مسیر، این خیابان با 200 متر طول و عرض 20 متر، احداث و افتتاح شد.

رحیمی افزود: این خیابان با هدف ارتباط خیابان تلگراف به بلوار شهید فهمیده و کاهش ترافیک بلوار کردستان بازگشایی شده است.

وی هزینه بازگشایی این خیابان را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این خیابان پس از تملک املاک در مسیر ادامه خیابان تلگراف به بلوار حافظ متصل می‌شود.

رحیمی خواستار مشارکت شهروندان سقزی در انجام کارهای عمرانی به ویژه احداث خیابان‌های جدید به منظور تسریع در رفت و آمد و کاهش گره‌های ترافیکی شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول