اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم:

دختران فوتبالیست نماینده شایسته‌ای برای ورزش بانوان هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم گفت: دختران فوتبالیست هم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و هم در اردوی تیم‌های ملی نمایندگان شایسته‌ای برای ورزش بانوان قم خواهند بود.

دختران فوتبالیست نماینده شایسته‌ای برای ورزش بانوان هستند

زهرا سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: آنچه که از بانوان قمی در جریان رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور یک رشته ورزشی و همچنین اردوهای تیم‌های ملی انتظار می‌رود، این است که از نظر رفتار، اخلاق و حجاب الگوی دیگر بانوان و دختران باشند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه دختران فوتبالیست و فوتسالیست ما در تمام رقابت‌ها از این نظر الگو و نمونه هستند و تاکنون توانسته‌ایم در بیشتر رقابت‌ها عنوان تیم اخلاق را از آن خود کرده و یکی از تیم‌هایی باشیم که از این نظر نمونه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دعوت دختران قمی به تیم ملی فوتبال زیر 16 کشورمان خاطر نشان کرد: سه بازیکن از بین دختران فوتبالیست مستعد و آینده‌دار قمی به تیم ملی زیر 16 سال دختران کشورمان و اردوی آماده‌سازی آن دعوت شدند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: این در حالی است که 29 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان، از امروز تا شانزدهم مرداد در کمپ تیم‌های ملی حضور می‌یابند تا زیر نظر مربیان آمادگی لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی نوجوانان بانوان، از 29 بازیکن دعوت کرده است تا در اردوی تیم ملی نوجوانان بانوان حضور پیدا کنند که در بین این 29 بازیکن مروارید نصر، حدیث قره‌بیگلو و فاطمه موسوی دختران فوتبالیست قمی نیز حضور دارند.

سلیمی اظهار کرد: نفرات ملی‌پوش در حالی باید امروز خود را به کادر تیم ملی معرفی کنند که نخستین تمرین تیم ملی پس از مراسم افطار برگزار خواهد شد، ضمن اینکه اردوی تیم ملی صبح روز دوشنبه یعنی روز شانزدهم مرداد به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول