اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

مجموعه‌های ورزشی بانوان همدان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مجموعه‌های ورزشی بانوان استان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجموعه‌های ورزشی بانوان همدان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید عبدی افتخاری در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی بانوان ملایر ابراز داشت: دولت عدالت‌محور در سفر اول خود به استان همدان برای شهرستان‌های استان هشت مجموعه ورزشی بانوان را مصوب کرد که در این راستا تاکنون برای ساخت و اجرای این پروژه‌ها اقدامات خوبی انجام شده است.

وی درصد پیشرفت این مجموعه‌های ورزشی را بیش از 60 درصد عنوان کرد و گفت: از این تعداد سالن‌های ورزشی پنج مجموعه در فاز اول آماده است و به زودی با حمایت مسئولان مابقی نیز آماده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مجموعه ورزشی بانوان ملایر به عنوان نخستین مجموعه ورزشی مجهز بانوان در استان است که امروز افتتاح می‌شود و این مجموعه با مساحتی بالغ بر 5 هزار متر مربع شامل استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی به مساحت یک هزار و 635 متر مربع، سالن چندمنظوره به همراه سالن بدنسازی با مساحت 2 هزار و 350 متر مربع، زمین چمن مصنوعی با مساحت یک هزار و 100 متر مربع و ساختمان‌های جانبی با مساحت 40 متر مربع است.

وی عنوان داشت: اعتبار هزینه شده برای این مجموعه 6 میلیارد تومان بوده است و به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان در سطح شهرستان ملایر است.

افتخاری تصریح کرد: با توجه به وجود سالن‌های ورزشی در استان سرانه ورزشی که قبل از دولت نهم 17 صدم متر مربع بوده است این سرانه امروز به 73 صدم متر مربع ارتقا یافته و با تلاش‌هایی که در ساخت مابقی فضاهای ورزشی صورت خواهد گرفت امیدواریم بتوانیم این سرانه را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: زیرساختی که دولت در مجموعه‌های ورزشی دارد باعث پیشرفت و موفقت اهالی ورزش شده است و با توجه به اینکه شهرستان ملایر شهرستانی قهرمان‌پرور در سطح المپیک و جهان شده است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جامعه زنان سهم ویژه‌ای در سازندگی کشور دارد و در این راستا توجه ویژه به زنان از ضروریات کشور است.

علی‌نعمت چهاردولی ضمن تقدیر از ورزشکار ملایر به خاطر درخشش در المپیک لندن افزود: ما امروز به خود می‌بالیم که در طی سال‌های اخیر حضور دو قهرمان را در مسابقات المپیک داشته‌ایم و دیروز مصطفی جوکار از شهرستان ملایر و امروز صادق گودرزی در المپیک لندن برای ملایر افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی افزود: ما برخی از استان‌ها را داریم که قهرمان المپیک ندارند اما در استان همدان و در یک شهرستان طی سال‌های اخیر حضور دو ورزشکار در المپیک بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم ملایر در مجلس تأکید کرد: ورزش ملایر امروز جهانی است و از حد یک شهرستان گذشته است لذا توجه ویژه و سرمایه‌گذاری و اعتبارات بیشتر را می‌طلبد.

وی خاطرنشان ‌کرد: با توجه به اینکه لیگ کشتی کشور در راه است مسئولان با توجه به پتانسیل‌های ملایر به این امر توجه بیشتری در اختصاص اعتبارات داشته باشند.

در ادامه نیز مجموعه ورزشی بانوان ملایر افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول