اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

جایگاه فعلی بازنشستگان در شأن آنان نیست

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: جایگاه فعلی بازنشستگان در حد و شأن آنان نیست.

جایگاه فعلی بازنشستگان در شأن آنان نیست

کریم صادق‌زاده ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره، بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به هدف برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی اظهار کرد: در این اردوها سعی می‌شود که تمام افراد به دور از دغدغه‌های کاری و زندگی چند روزی را در کنار یکدیگر سپری کنند و در رابطه با اهداف عالیه و آینده کاری به بحث و تبادل نظر بپردازند تا بعد از بازگشت با علاقه‌مندی خاص به ایفای وظایف محوله خویش بپردازند.

وی با اشاره به سخن امام رضا(ع) که تقوا و اخلاق خوش را عامل ورود به بهشت بیان می‌کند، گفت: با داشتن ثروت روحی، فکری و اخلاقی می‌توان بر فقر مالی و اقتصادی غلبه کرد ولی در صورت وجود فقر روحی و معنوی، بی‌نیازی مالی سودی نخواهد داشت و ممکن است بیماری‌های دیگری از جمله وابستگی به دنیا را به همراه داشته باشد.

صادق‌زاده با اشاره به نتایج درخشان خانه کارگر تبریز و همچنین کانون بازنشستگان در بین تمام خانه‌های کارگر و کانون‌های کارگری کشور گفت: وحدت و اتحاد ضامن بقا، دوام و قوام تشکیلات بوده و در سایه حفظ همین وحدت و یکپارچگی توانسته‌ایم به اهداف عالیه که همانا ارائه خدمات شایسته، بدون منت و در شأن و منزلت اعضای خانه کارگر و کانون بازنشستگان و خانواده آنان هست نائل شویم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با تاکید بر همدلی، همفکری، صفا و صمیمیت در زمینه ایجاد برنامه‌های متنوع و امکانات رفاهی، درمانی، تفریحی و فرهنگی بیش از گذشته به ویژه برای بازنشستگان اظهار کرد: باید تلاش وافری داشته باشیم تا بازنشستگان جایگاه واقعی خویش را از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه فعلی بازنشستگان در حد و جایگاه آنان نیست، گفت: به غیر از مسائل مالی، اقتصادی، حقوق و مستمری موارد بسیاری در جامعه و اجتماع برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران وجود دارد که باید مشکلات و معضلات فراروی آنان بازنگری و آسیب‌شناسی شده تا موانع و مشکلات برطرف شود.

صادق‌زاده افزود: اهمیت دادن به کارگران و بازنشستگان و همچنین تامین مطالبات آنان از وظایف اصلی دولت است.

در این نشست همچنین معاونت کانون کارگران بازنشسته شهرستان تبریز نیز طی سخنانی از زحمات و تلاش‌های رئیس و اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون قدردانی کرد و گفت: افتخارات کسب شده حاصل تلاش جمعی همه عزیزان در بخش‌های گوناگون و کمیته‌های 9 گانه کانون بوده است.

نقی یاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های کارگری در زمینه تقویت حس همبستگی مهم است، تصریح کرد: وحدت، اتحاد و اتفاق ضامن بقا و دوام تشکیلات و کانون بوده و در سایه حفظ وحدت و یکپارچگی می‌توان به اهداف عالیه که همانا خدمت بی‌منت و شایسته برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارگران است، رسید.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با برخورد ناشایسته، کینه و تفرقه‌افکنی در هیچ کجای دنیا و در هیچ تشکیلات و کانونی نمی‌توان برای موکلان خویش خدمت واقعی انجام داد.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول