اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

وجود 150 هزار کارگر بیمه شده در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 149 هزار کارگر بیمه شده در استان زنجان وجود دارد.

وجود 150 هزار کارگر بیمه شده در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: در مجموع 75 واحد بهداشت کارگری در استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است که در حال حاضر 64 واحد فعال است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر افرادی که در استان زنجان گرفتار اعتیاد شده‌اند در مشاغل سخت و زیان‌آور فعالیت دارند، افزود: در مجموع بیش از 3 هزار و 200 نفر معتاد کارگر در استان وجود دارد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه لزوم به کارگیری معتادان ترک یافته در کارهای مختلف مورد تاکید است، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 14 واحد مسکن مهر نیز به معتادان پاک شده واگذار می‌شود.

در ادامه جلسه معاون پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر بررسی وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز اقامتی میان مدت اظهار داشت: در این زمینه یک تیم تخصصی تشکیل شده است.

گل‌نسا آقامحمدی با بیان اینکه تیم تخصصی تشکیل شده از ابعاد مختلفی کمپ‌های ترک اعتیاد در استان زنجان را بازدید می‌کند، اضافه کرد: نتایج بازدید به رؤسای اداره بهزیستی شهرستان‌ها انعکاس داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه‌بر انجام بازدید‌ها و بررسی کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز اقامتی میان مدت در استان زنجان جلسه استانی نیز با دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس گزارشات دو مرکز جدید ترک اعتیاد نیز اخیرا در شهرستان زنجان تاسیس شده که مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه در مبارزه با مواد مخدر باید همچون دوران دفاع مقدس همه بسیج شوند، تصریح کرد: تا زمانی که در این زمینه تقسیم کار نشود موفقیتی حاصل نمی‌شود.

علی سهندی با بیان اینکه باید همه مردم و جامعه با موضوع مبارزه با مواد مخدر درگیر شوند، افزود: باید آگاهی‌ها و اطلاعات لازم به مردم ارائه شود تا با آگاهی با این موضوع برخورد کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول