اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس بیمه مرکزی ایران:

جای صنعت بیمه در کارگروه‌های کشور خالی است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صنعت بیمه را از مهم‌ترین صنایع کشور دانست و گفت: جای صنعت بیمه در کارگروه‌های کشور خالی است.

جای صنعت بیمه در کارگروه‌های کشور خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اسماعیل مهدوی‌نیا ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان مرکزی گفت: از شاخص‌های مهم توسعه اقتصادی در هر کشور بانک‌ها، بیمه‌ها و بورس هستند، از همین رو توجه به بحث بیمه که هم یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی و هم صندوقی است که در مواقع بحران مردم را یاری می‌کند، بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم یک عمل مقدس است، حالا چه خدمتی می‌تواند بالاتر از ایجاد امنیت و آرامش میان مردم باشد که این خدمت به وسیله بیمه‌ها تحقق می‌یابد.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه جای صنعت بیمه در تمام کارگروه‌های کشور از جمله کارگروه‌های اشتغال، سرمایه‌گذاری و حتی کارگروه استانی خالی است گفت: رئیس کل بیمه مرکزی ایران با در نظر گرفتن این حضور دستور به ایجاد شورای هماهنگی بیمه‌های هر استان داد که طبق این دستور بیمه‌ها می‌توانند به صورت منسجم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا از ظرفیت‌های یکدیگر و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بهره‌مند شوند.

معاون رئیس کل بیمه مرکزی کشور اظهار داشت: ایجاد هماهنگی در توسعه امور، اتخاذ راهکارهای مناسب برای بالا بردن فرهنگ بیمه در بین مردم، شناسایی قابلیت‌ها و محدودیت‌های بیمه، زمینه‌سازی برای حل چالش‌های بیمه، فراهم کردن بستر اجرای سیاست‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در هر استان و استفاده از نظریات صاحب‌نظران بیمه از جمله اهداف تشکیل شورای هماهنگی بیمه‌های هر استان است.

وی در خصوص وضعیت استان مرکزی از لحاظ بیمه بیان داشت: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از استان‌های صنعتی کشور است میانگین ضریب نفوذ بیمه‌ای پایینی را نسبت به استاندارد کشور دارد که جبران این کمبود تلاش مضاعف مسئولان بیمه، تقویت نیروی انسانی و ایجاد ارتباط مؤثر با مسئولان ارشد استان را می‌طلبد.

در ادامه سید سعید گلستانی‌فر معاون امور استان‌های شرکت بیمه دانا گفت: شورای هماهنگی بیمه استان باید از تمامی تجربیات فنی خود برای رفع مشکلات موجود در بیمه کشور استفاده کند و با همکاری مسئولان استان از اهرم‌هایی که در اختیار آنان است برای ایجاد یک رابطه مؤثر و گسترش قابلیت‌های بیمه‌ای خود بهره بگیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول