به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوههای خدمت ماندگار، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با برپایی غرفهای در این نمایشگاه سعی دارد تا کارگران را با حقوق قانونی خود و چگونگی استیفای آنها آشنا سازد و در این میان به شرح وظایف ادارات شش گانه زیرمجموعه خود اقدام کرده است.
در بخشی از غرفه این اداره کل وظایف حوزههای مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم طی سال گذشته در معرض بازدید عموم قرار داده شده است.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در حوزه خدمات اجتماعی کارگران در سال گذشته خدماتی چون اعطای کار طرح اعتباری میزان به کارگران، ثبتنام کارگران ساختمانی برای دریافت سهام عدالت و برگزاری کلاسهای مهارت زندگی و پیشگیری از اعتیاد برای کارگران را انجام داده و اطلاعات مربوط به این کارها را در غرفه خود ارائه کرده است.
امور تعاونیها، تحقیقات، آموزش و ترویج، بازرسی کار، روابط کار، اشتغال و کارآفرینی و امور مالی و اداری، شش زیرمجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم هستند که وظایف و خدمات سال گذشته آنها در قالب بروشورهای متنوعی در غرفه این اداره کل در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد.
مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران استان نیز با دبیری اداره کل و به صورت هیئت امنایی به ریاست استاندار در خدمت جامعه کار و تولید استان قرار دارد و اطلاعات مربوط به آن در غرفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ارائه شده است.
بروشورهای گوناگون دیگری با عناوینی چون تعاون چیست؟، کار و جامعه، سامانه ملی قبول الکترونیکی و دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قم از دیگر مواردی هستند که در راستای اطلاعرسانی شفاف و دقیق توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تهیه شده و در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه جلوههای خدمت ماندگار قرار داده میشود.
انتهای پیام/خ30/د1000