اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

پشتیبانی ملت از آرمان‌های انقلاب توطئه مستکبران را پوچ کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پشتیبانی ملت ایران از آرمان‌های انقلاب توطئه مستکبران را پوچ کرده است.

پشتیبانی ملت از آرمان‌های انقلاب توطئه مستکبران را پوچ کرده است

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه موفقیت دولت‌مردان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون به برکت خون شهدا و ایثارگران بوده است، اظهار کرد: امروز اقشار ملت ایران وظیفه دارند تا با پاسداری و حفاظت از آرمان‌های شهیدان در مسیر اقتدار اسلامی حرکت کرده و موجب خفت و خاری دشمنان شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: تداوم مسیر آبادانی کشور امروز در دستان توانمند جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه تأثیر انقلاب اسلامی بر ملت‌های دیگر از ابتدای نهضت تاکنون غیرقابل کتمان بوده است، تصریح کرد: عرصه‌سازی بلندی که ایران اسلامی امروز در سراسر جهان ایجاد کرده، سبب این شده که دولت‌های مستبدی مانند آمریکا و انگلیس بهراسند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی را بی‌سابقه و گسترده توصیف و عنوان کرد: این حضور و مشارکت ملی در عرصه‌های اجتماعی بیانگر اعتماد مردم به آرمان‌های اسلام است.

اسلامی با اشاره به اینکه موضع جمهوری اسلامی در قبال بیداری اسلامی تقویت این موج عظیم و اسلام‌خواه است، ابراز کرد: ایران اسلامی از ابتدا تاکنون حامی ملت‌های مستضعف و مظلوم بوده است.

وی با اشاره به اینکه مکتبی بودن و ساده‌زیستی از ویژگی‌ها و صفات شاخصی به حساب می‌‌آید که در زندگانی شهیدان رجایی و باهنر نهفته بود، اظهار کرد: گنجینه عمیق و بسیار بلند انقلاب اسلامی امروز راهی نو و حرکتی روشن را برای ملت‌های بیداری اسلامی ترسیم کرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: معنویت و خلوص امت‌ها موجب احیا و تجدید اصول آرمانی می‌شود.

اسلامی ادامه داد: مبنای جوشش امت‌های اسلامی در منطقه دین مقدس اسلام و معیار‌های آن بوده است.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی برای جوانان نسل امروز تأکید کرد: ایمان و اعتقاد عملی راه صحیح دست‌یابی به اقتدار و اعتلای همه‌جانبه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول