اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت ارومیه:

پذیرش قطعنامه 598 موجب رسوایی مستکبران شد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: پذیرش ‌قطعنامه 598 موجب پیروزی رزمندگان و رسوایی مستکبران شد.

پذیرش قطعنامه 598 موجب رسوایی مستکبران شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌‌الاسلام سید‌محمد فخری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه اظهار داشت: در این روز حضرت امام خمینی (ره) زمانی که انقلاب اسلامی ایران بعد از هشت سال مقاومت علیه رژیم بعث عراق به پیروزی رسیدند با مشورت فرماندهان جنگ و مسئولان نظام این قطعنامه را پذیرفتند.

وی گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان جان بر کف اسلام با ایستادگی در برابر رژیم طاغوت و با نثار خون پاک خود نه تنها یک وجب از خاک میهن را به دشمن تقدیم نکردند بلکه دشمنان را با رسوایی از خاک کشور بیرون راندند.

امام‌جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی برای کشورمان برکات فراوانی داشت، اظهار کرد: تثبیت نظام انقلاب اسلامی و اتحاد مردم ایران بعد از جنگ بزرگ‌ترین نعمت برای ما است.

فخری در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بهزیستی گفت: تأسیس اداره سازمان بهزیستی یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی است که محرومان، مستضعفان و خانواده‌های بی‌سرپرست را زیرپوشش قرار داده و از آنها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در حمایت از قشر مستضعفان و محرومان جامعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تثبیت شده است.

فخری با اشاره به اهمیت علم‌اندوزی و تعلیم در جامعه تصریح کرد: دین مبین اسلام مردم را به کسب علوم مختلف و تعلیم آن تشویق کرده و پیشوایان علما را ستوده است.

امام‌جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه حوزه علمیه پایه و اساس نقش فرهنگ دینی و تبلیغ اسلام است، گفت: در هر شرایطی بر مسلمانان واجب است تا با پیروی از مجتهد جامع‌الشرایط احکام و معارف اسلامی را فرا گیرند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول