اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تفرش:

تفرشی‌ها با حضور حداکثری در انتخابات به مستکبران نه گفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار تفرش گفت: تفرش روز گذشته نماد وفاداری و ولایتمداری مردمی بود که همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و به تهدید‌ها و تحریم‌های مستکبران نه گفتند.

تفرشی‌ها با حضور حداکثری در انتخابات به مستکبران نه گفتند

اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که مردم نسبت به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب وفادارند و همچنان بر آرمان‌های بلند امام (ره)، انقلاب و شهدا ایستاده‌اند لذا می‌طلبد منتخبان مردم نیز نسبت به این وفاداری ادای دین کنند.

وی تصریح کرد: مردم قدرشناس این شهرستان در دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کرده و بار دیگر موجب سربلندی ایران اسلامی شدند.

فرماندار تفرش با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم این شهرستان از نخستین ساعت‌های رأی‌گیری در پای صندوق‌های اخذ رأی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره فعالیت خود را آغاز می‌کند که حضور گسترده و منسجم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات این دوره پررنگ‌تر و پرشکوه‌تر از دوره‌های قبلی بوده است و این حماسه مردمی مسئولیت و تعهدات نمایندگان مردم را دوچندان می‌کند.

عالیخانی حضور مردم در انتخابات روز گذشته را موجب اضافه شدن برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران دانست و ادامه داد: حضور حماسی مردم در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشاند و به همگان ثابت کرد که دلبستگی و وفاداری مردم به انقلاب روزبه‌روز بیشتر شده و ذره‌ای از آن کم نشده است.

گفتنی است؛ در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی عباس صلاحی با کسب 20 هزار و 171 رأی از مجموع 35 هزار و 595 رأی مأخوذه به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول