اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار از مستکبران است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را با فریاد انزجار از استکبار و مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار از مستکبران است

فرهاد باذلی محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در بهبهان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مسئله فلسطین همیشه از مسائل مورد توجه مسلمانان بوده است اما از زمانی که امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد، این اهمیت دو چندان شده است.

وی افزود: در روز جهانی قدس، مسلمانان این کشور هم‌پای دیگر مسلمانان جهان با یادآوری وضعیت فلسطینی‌ها خواستار حمایت و کمک به آنها می‌شوند.

فرماندار بهبهان با تأکید بر اهمیت حضور پرشور و گسترده شهروندان بهبهانی در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: فلسطین در چند دهه شاهد اشغالگری صهیونیست‌ها بوده و در این مدت دیگر کشورهای منطقه نیز از گزند اشغالگران در امان نبوده‌‌اند.

وی با اشاره به دو مسئله مهم و حیاتی بیداری اسلامی و حوادث سوریه، روز قدس امسال را دارای ابعاد گوناگونی از قبیل نقش حمایتی ملت‌های اسلامی از محور مقاومت در منطقه از سویی و عاملی برای به‌هم ریختن نقشه‌های شوم استکباری که با محوریت سرنگونی جریان مقاومت و حکومت سوریه طرح‌ریزی شده‌، دانست.

باذلی محبوب در پایان گفت: مطئمناً مردم ولایتمدار و متعهد بهبهان امسال نیز چون سال‌های گذشته بلکه پرشور و پررنگ‌تر در راهپیمای روز قدس حضور پیدا کرده و حمایت خود را با فریاد انزجار از استکبار و مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول