اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

حرکت‌های انقلابی مسلمانان موجب خشم مستکبران شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: حرکت‌های انقلابی مسلمانان و همچنین به قدرت رسیدن مسلمانان موجب خشم و ناراحتی مستکبران شده است.

حرکت‌های انقلابی مسلمانان موجب خشم مستکبران شده است

اسماعیل نجار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: امام خمینی (ره) به درستی فاجعه بزرگ اشغال سرزمین اسلامی فلسطین را درک کرده بود.

وی افزود: امام راحل رژیم صهیونیستی را به عنوان غده چرکین منطقه شناخته بود و به همین علت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

نجار با بیان اینکه روز قدس روز اسلام است، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌فرماید "قدس پاره تن اسلام است".

وی اذعان داشت: پس از نامگذاری روز قدس اقشار مختلف جامعه اسلامی و امت اسلام به صورت یک‌پارچه ندای آزادی قدس را سر می‌دهند.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه آیین راهپیمایی روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: در سال جاری با توجه به بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه روی داده است، حساسیت بیشتری برای آزادی سرزمین‌های فلسطین و قبله نخست مسلمانان وجود دارد.

نجار خاطرنشان کرد: مردم همواره حساسیت‌ها را مدنظر قرار می‌دهند و صبح فردا نیز در روز قدس باشکوه‌تر و باصلابت‌تر از سال‌های گذشته در آیین راهپیمایی شرکت می‌کنند. 

وی افزود: حرکت‌های انقلابی مسلمانان و استقبال ملت‌های کشورهای عربی به مسلمانان و همچنین به قدرت رسیدن مسلمانان موجب خشم و ناراحتی مستکبران شده است.

نجار حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را بیانگر اعتقادات آنها به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که قدس هر چه سریع‌تر آزاد شود و به آغوش اسلام برگردد.

وی ابراز داشت: مردم سراسر استان کرمان نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس موجب شکست بیش از پیش صهیونیسم می‌شوند و وفاداری خود را به انقلاب، نظام و رهبری ثابت می‌کنند.

به گزارش فارس، آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح فردا از محل چهارراه طالقانی به سمت مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول