اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات و گروه‌های برتر

دومین جشنواره تئاتر شهروند سقز به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: برترین‌های دومین جشنواره تئاتر شهروند در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای در مراسم اختتامیه آن در سقز معرفی شدند.

دومین جشنواره تئاتر شهروند سقز به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حضور مسئولان استانی و فعالان حوزه هنرهای نمایشی کردستان و حضور گسترده مردم هنرپرور سقز دومین جشنواره تئاتر شهروند با معرفی نفرات و گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

پس از قرائت بیانیه هیئت داوران، در رشته کارگردانی بخش تئاتر خیابانی مهدی حبیبی از ملایر، امین صادقی از سقز و کژال راست‌بین از مریوان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طرح و ایده نیز مهدی حبیبی از ملایر، امین صادقی از سقز و موسی هدایتی از قروه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش بازیگری مردم این جشنواره نیز وریا شاکر و هاوری رضایی از سقز رتبه سوم مشترک، مختار محمدی از مریوان رتبه دوم و مسعود روستا رتبه نخست را به خود اختصاص دادند و از شیرزاد عسگری از خلخال و مصطفی کولیوندی از دهلران تقدیر شد.

در بخش بازیگری زن نیز اکرم محمدی از سنندج، مینا امامی از قروه و نازیلا امینی از سقز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش طراحی صحنه و لباس نیز از نرگس خاک‌کار از ملایر تقدیر به عمل آمد و دنیا حشمتی از قروه، هدیه اسماعیلی از سقز و سعید بیداویی از لاهیجان به عنوان بازیگران نوجوان تقدیر شدند.

نمایش درد دل‌هایی از یک صاحب‌خانه به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر، نمایش لالایی‌های دروغین به کارگردانی امین صادقی از سقز و نمایش شیردابو داپیردا به کارگردانی وریا شاکری از سقز به عنوان سه نمایش منتخب برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران معرفی شدند و نمایش گاهی از خودمان می‌پرسیم به کارگردانی موسی هدایتی از قروه به بخش غیررقابتی جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر معرفی شد.

در بخش صحنه‌ای این جشنواره و پس از قرائت بیانیه هیئت داوران، در رشته پرتوافشانی و نور صحنه از احسان سامی از بروجرد تقدیر به عمل آمد و در بخش طراحی لباس شعله عزیزی از سنندج تجلیل شد.

در بخش آهنگ‌سازی و آواپردازی این جشنواره نیز به صورت مشترک از بابک صوری و سارا بانو سپهری هر دو از کرمانشاه تقدیر به عمل آمد و محمد قاسمی از بروجرد و بختیار پنجه‌ای از مهاباد به ترتیب رتبه‌های برتر بخش طراحی صحنه را کسب کردند.

لوح تقدیر این جشنواره در بخش بازیگر برتر زن به فروزان حسینی از بروجرد اهدا شد و نسیم نامدار طاهری از کرمانشاه، پری بارانی از بروجرد و زهرا محمدی از سنندج به ترتیب به عنوان بازیگران برتر زن در بخش تئاتر صحنه‌ای معرفی شدند.

در بخش بازیگر برتر مرد نیز از سعید رحمانی، فرزاد نظری و علیرضا ناصربخت هر سه از کرج و نیما ایمان‌زاده از سنندج تقدیر شد.

محمدسعید فرازمند از کرمانشاه، علی مهران از اراک و ابوالفضل حاج علی‌خانی از اراک رتبه سوم مشترک بازیگری مرد را به خود اختصاص دادند و محمد قاسمی از بروجرد رتبه دوم و افشین خدری از سنندج رتبه اول این جشنواره را کسب کردند.

لوح تقدیر این جشنواره در بخش نمایشنامه‌نویسی به ناصر نیک‌بخت از سنندج تعلق گرفت و پری بارانی از بروجرد به همراه خسرو امیری رتبه سوم مشترک این بخش را کسب کردند و ناصر کریمی‌نیک از اراک رتبه دوم و محمد قاسمی از بروجرد رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارگردانی نیز فریدون حامدی از سنندج لوح تقدیر جشنواره را به خود اختصاص داد و محمد قاسمی از بروجرد، پری بارانی از بروجرد و محمدفرید فرازمند از کرمانشاه به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است در دومین جشنواره تئاتر شهروند سقز 14 گروه نمایشی در بخش تئاتر خیابانی و 10 گروه نمایشی در بخش صحنه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

مجید امرایی، فرزانه کابلی و عبدالحی شماسی به عنوان داوران بخش خیابانی و اردشیر صالح‌پور، هادی مرزبان و فردوس کاویانی به عنوان داوران بخش صحنه‌ای کار ارزیابی و داوری آثار را برعهده داشتند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول