اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان:

همدان با تمام ظرفیت برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان گفت: تمام ظرفیت استان همدان برای برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آماده است.

همدان با تمام ظرفیت برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: مایه خرسندی ما مسئولان است که این جشنواره در مهد تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود که باعث رشد و پیشرفت تئاتر کودک و نوجوان در استان و کشور است و هر ساله این پیشرفت محسوس می‌شود.

وی بیان داشت: امسال 9 گروه نمایشی در بخش مسابقه‌ای ایران و شش گروه نمایشی در بخش خیابانی در جشنواره اعلام آمادگی کردند و تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری جشنواره آماده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان خاطرنشان کرد: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 26 مهر ماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته یادآور شد: امسال سعی کردیم تا جلوتر از زمان حرکت کنیم و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته تا به موقع و بدون هیچ نگرانی جشنواره را برگزار کنیم.

بیات اذعان کرد: 11 کمیته و رؤسای آنان برای هماهنگی برنامه‌ها مشخص شده که این کمیته‌ها شامل کمیته امور شهرستان‌ها، جنبی، دبیرخانه، روابط عمومی، مالی و پشتیبانی، تشریفات، ارزیابی و عملکرد، حراست، امور سالن‌ها و کمیته تبلیغات است.

وی در ادامه افزود: جانمایی استقرار کمیته‌ها در سالن شهیدآوینی مشخص شده و هماهنگی برای استقرار و دعوت از مهمان‌ها نیز صورت گرفته است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ظرفیت استان همدان تصریح کرد: استان همدان از نظر سالن و امکانات و هنرمندان ظرفیت خوب و کافی دارد و در این رابطه کمیته‌ها مشغول برنامه‌ریزی هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: انتشار فراخوان داوران کودک و نوجوان، زمان‌بندی کمیته‌ها، بازدید از سالن‌ها، طراحی سربرگ‌ها و ... در حال انجام است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول