اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

آغاز مرحله بازبینی آثار نمایشی جشنواره تئاتر رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از آغاز مرحله بازبینی 36 متن نمایشی نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در استان خبر داد.

آغاز مرحله بازبینی آثار نمایشی جشنواره تئاتر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: 9 اثر نمایشی از استان تهران، هشت اثر از خراسان‌رضوی و پنج اثر از استان آذربایجان‌شرقی از جمله آثار نمایشی هستند که به مرحله بازبینی راه یافتند.

وی افزود: چهار اثر از استان اردبیل، چهار اثر به تفکیک هر یک دو اثر از اصفهان و گیلان، سه اثر از استان البرز همچنین سه اثر به تفکیک هرکدام یک اثر از خراسان‌شمالی، سمنان و استان همدان از دیگر آثار نمایشی مورد بازبینی هستند.

ثابت‌قدم‌وحید تصریح کرد: مسافر آستانه، رحمت امینی و نادر برهانی‌مرند داوران بخش بازبینی آثار نمایشی نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هستند.

وی در بخش دیگری از عرضه 140 عنوان کتاب در غرفه تازه‌های نشر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی یادآور شد: 140 عنوان کتاب از 18 ناشر این استان در غرفه تازه‌های نشر هفتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: جمع آوری آثار نویسندگان استان پیش از این از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی شده بود.

ثابت‌قدم‌وحید با بیان اینکه تنها 40 عنوان از کتاب‌های مزبور در چاپخانه‌های خارج از استان به چاپ رسیده است، ‌گفت: هم‌اکنون 25 چاپخانه از 45 چاپخانه فعال در استان توانایی خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه چاپ و نشر کتاب را دارند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول