اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

همدان در جشنواره تئاتر میزبان خوبی برای معرفی هنر ایران باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدان باید میزبان خوبی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در معرفی هنر ایران به جهان باشد.

همدان در جشنواره تئاتر میزبان خوبی برای معرفی هنر ایران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قادر آشنا ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در همدان اظهار داشت: استان همدان با توجه با سابقه درخشان خود در برگزاری فعالیت‌های هنری برای ما جای هیچ گونه نگرانی را در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به جا نمی‌گذارد چرا که همکاری و همدلی مسئولان در برگزاری جشنواره این را به اثبات می‌رساند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نکاتی در برگزاری جشنواره عنوان کرد: نکاتی که باید تمام مسئولان در برگزاری جشنواره رعایت کنند این است که تمام توان و ظرفیت همدان را برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره در نظر بگیرند.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: مهمانانی که از کشور‌های خارجی به ایران سفر می‌کنند نماینده یک کشور هستند که هر ذهنیتی که برای آن‌ها به وجود بیاید همان را به کشور خود و دیگران منعکس می‌کنند پس دید آن‌ها مهم است و باید تمام مسئولان برگزاری جشنواره با همکاری هم بهترین برنامه‌ها را با هماهنگی بین خود اجرا کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تبلیغات وسیع علیه ایران در جهان وجود دارد به طوری که آنان وجود گروه‌ها و فعالیت‌های هنری در ایران را عجیب می‌دانند به همین دلیل باید میزبان خوبی برای معرفی هنر ایران به جهان باشیم.

آشنا تأکید کرد: خبرهای جشنواره باید به صورت دقیق و به موقع منتشر شود و برنامه‌های دیگر که در کشور برگزار می‌شود خبر‌های جشنواره را تحت‌الشعاع خود قرار ندهد چرا که خبرهای جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اذعان کرد: اگر چه عنوان جشنواره بین‌المللی خود گویای اهمیت آن در جهان است اما باید تبلیغ درست و بهنگام این موضوع و انتشار خبر این رویداد را در برنامه‌ کاری خود داشت.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه تلاش خودمان را می‌کنیم تا در یکی از این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد حضور پیدا کنند چرا که برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همزمان با جشنواره فیلم در اصفهان است.

وی در پایان اظهار داشت: بیشترین تلاشمان را می‌کنیم تا از مسئولان رده بالای کشور برای حضور در این مراسم استفاده کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول