اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شوش خبر داد

اجرای تئاتر توسط 3 گروه هنری در شوش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از اجرای تئاتر در سطح این شهرستان توسط سه گروه هنری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این باره انجام شده است.

اجرای تئاتر توسط 3 گروه هنری در شوش

خدایار رضایی میرقائد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در شرایط کنونی در شهرستان شوش برنامه‌ریزی‌های زیادی برای اجرای 21 روزه تئاتر انجام شده است و در حال انجام هماهنگی‌های لازم در این باره هستیم.

وی با اشاره به گروه‌های هنری آماده برای اجرا در این روزها افزود: گروه هنری «تیام» به کارگردانی مهدی سالارورزی، گروه هنری «مهتاب» به کارگردانی مهدی شوهانی و گروه هنری «تیک» به کارگردانی علی‌رحم حاجی‌وند در این شهرستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با اشاره به زمان دقیق در نظر گرفته شده در شهرستان برای اجرای این تئاتر‌ها خاطرنشان کرد: قرار است این تئاتر‌ها از روز 23 شهریورماه لغایت 13 مهرماه در سطح شهرستان شوش اجرا شود و در این باره نیز در حال هماهنگی‌های لازم هستیم.

رضایی میرقائد با اشاره به اینکه مکان برای اجرای این تئاتر‌ها در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: در سطح شهرستان شوش سالن نیایش برای اجرای این تئاتر‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

این مقام مسئول تأکید کرد: نخستین باری است که اجرای تئاتر در سطح شهرستان شوش با هماهنگی‌هایی به این گستردگی و به صورت متمرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول