اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

جشنواره تئاتر مازندران دهه سوم شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 26تا 30 شهریور در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر مازندران دهه سوم شهریور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازبینی آثار شرکت‌کننده در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 12 تا 16 شهریور در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر استانی که فراخوان آن در اردیبهشت سال جاری و همزمان با جشن‌های بزرگداشت روز جهانی تئاتر در سراسر استان منتشر شده با آمادگی کامل گروه‌های نمایشی استان برای حضور در مرحله بازبینی و انتخاب آثار، وارد آخرین مراحل برگزاری خود می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: بر اساس شیوه‌نامه مرکز هنرهای نمایشی و فراخوان این جشنواره، نمایش‌هایی که از دی ماه سال گذشته تا مرداد سال جاری به اجرای عمومی درآمده‌اند امکان شرکت در جشنواره را داشتند که بر این اساس از میان گروه‌های متقاضی، 17 نمایش واجد شرایط لازم شناخته شده و در جدول بازبینی‌ها قرار گرفته‌اند.

وی گفت: هنرمندان شهرستان‌های تنکابن، بهشهر و بابل هر کدام با چهار نمایش در صدر شرکت‌کنندگان مرحله بازبینی قرار داشته و در مرتبه بعد، گروه‌های نمایشی شهرستان‌های آمل و ساری هر کدام با دو نمایش و هنرمندان شهرستان قائمشهر نیز با یک نمایش برای راهیابی به مرحله نهایی این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 26 تا 30 شهریور در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول