اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نهاوند خبر داد

برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان یکم تا پنجم مهر ماه سال جاری در نهاوند برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره تئاتر استان همدان در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، میثم مرادی اظهار داشت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان یکم تا پنجم مهر ماه سال جاری در نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری استان است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان نهاوند، این دوره نیز به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ادامه داد: قریب به 150 نفر از هنرمندان نمایشی استان همدان در مدت پنج روز جشنواره در نهاوند حضور می‌یابند که این بهترین موقعیت برای شناساندن ظرفیت‌های غنی نهاوند به هنرمندان و مردم است.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: کمیته‌های اجرایی از جمله پشتیبانی، اسکان و پذیرایی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره استانی تئاتر در نهاوند فعال شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول