اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

هرمزگان آماده میزبانی ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آمادگی این استان برای میزبانی ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی خبر داد.

هرمزگان آماده میزبانی ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز در نشست ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو ضمن تأکید بر استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دیگر سازمان‌ها در برگزاری مطلوب جشنواره گفت: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از اعتبارات جشنواره امسال کسر شده است نیازمند این هستیم از هم‌یاری، همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها استفاده بیشتری شود.

وی فرهنگ رضوی را متعلق به همه سطوح جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تلاش در راستای گسترش فرهنگ منور رضوی وظیفه و تعهد همه افراد جامعه است و توقع داریم تمام بخش‌های جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو به اعلام نتایج گروه‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع 70 اثر ارسال شده به دبیرخانه از سراسر کشور 10 گروه توانسته‌اند جواز ورود به بخش رقابتی جشنواره ششم را به دست آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: به دلیل رخ دادن سانحه آتش‌سوزی در تالار شهید آوینی بندرعباس جشنواره امسال در سالن فرهنگسرای طوبی به مدت شش روز برگزار می‌شود.

مریدی‌زاده اضافه کرد: امسال سعی داریم بیشتر از حضور عموم مردم در برگزاری جشنواره استفاده کنیم و به همین دلیل تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول