اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان

بیانات رهبری سیستم حاکم بر جهان را زیر سؤال برد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان گفت: مقام معظم رهبری در برابر سران و نمایندگان 120 کشور جهان با سخنانی بسیار مهم سیستم حاکم بر جهان را زیر سؤال بردند.

بیانات رهبری سیستم حاکم بر جهان را زیر سؤال برد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر امروز در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گیلان در تالار حکمت دانشکده علوم انسانی این دانشگاه اظهار کرد: هر کس که در راستای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارد مورد توجه امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا برای ما تصمیم می‌گرفتند و حتی با دستور آنها چادر از سر زن‌های ما برداشته شد، گفت: امروز برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران نشانه عزت ملت ماست.

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری در برابر سران و نمایندگان 120 کشور جهان با سخنانی بسیار مهم سیستم حاکم بر جهان را زیر سؤال بردند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه گیلان تصریح کرد: همه باید بدانیم که شیعه دوران آخرالزمان هستیم و اساتید نیز شیعه آخرالزمان هستند.

مهدوی با تصریح بر اینکه باید دلمان را به امام زمان (عج) پیوند بزنیم، خاطرنشان کرد: نخستین کسی که از خدمت‌های ما خوشحال می‌شود امام زمان (عج) است.

وی ایران اسلامی را کشور امام زمان (عج) دانست و خاطرنشان کرد: مانند شهید احمدی ‌روشن هر فردی که برای پیشرفت این کشور کمک کند و گام بردارد مورد توجه امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید دارای برکات زیادی برای اساتید و دانشگاه‌ها است.

عبدالله حاتم‌زاده افزود: در این طرح هر مسئله و جمله‌ای که بیان می‌شود موجب رشد و شکوفایی اساتید و حرکت درست دانشگاه در راستای اهداف متعالی است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران، این اجلاس را یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نتانیاهو در مصاحبه اخیر خود گفته است که آیت‌الله خامنه‌ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش را فتح کرده است.

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن نیز در مراسم مذکور به بیان خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی این شهید در عرصه علم و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

در این مراسم نامه‌ای خطاب به بان‌ کی‌‌ مون دبیر‌کل سازمان ملل متحد که توسط بالغ بر 100 نفر از اساتید دانشگاه گیلان امضا شده بود قرائت و این نامه برای وی ارسال شد.

در این نامه از شکایت خانواده‌های شهدای هسته‌ای نسبت به دولت‌های آمریکا و انگلیس به دلیل دخالت و همکاری در ترور شهدای هسته‌ای به دادگاه‌های بین‌المللی حمایت شده بود.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول