اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

اجلاس سران غیرمتعهد تیر خلاص به اوباما است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس سران غیرمتعهد تیر خلاصی به اوباما است.

اجلاس سران غیرمتعهد تیر خلاص به اوباما است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ابراهیم کارخانه‌ای شب گذشته در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست کمربندی شهر قهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: فلسفه وجودی هر روز این است که در آن روز تلاش بشود تا ارزش‌های نهفته آن روز استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو نمونه‌های بارزی از خدمت‌رسانی برای مردم را به تصویر کشیدند که با این وصف باید الگوی خدمت‌رسانی برای همه مدیران و مسئولان باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در تهران و حضور نماینده 120 کشور جهان در این اجلاس، این رخداد را برگ زرینی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و موجب اعتلا و ارتقای جایگاه آن دانست.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس رقابت بین رهبران ایران اسلامی و جبهه استکبار است، تصریح کرد: پیروز این رقابت قطعاً رهبری انقلاب ایران است چرا که این اجلاس تیر خلاصی است که به اوباما فرود می‌آید و در نهایت نیز ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور خواهد رساند.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش با بیان اینکه اجلاس سران غیرمتعهد در تهران مانند میخی است که بر تابوت سیاست‌های سلطه‌طلبانه اوباما در منطقه زده می‌شود، خاطرنشان کرد: هر چقدر که ایادی استکبار در صدد منزوی کردن ایران هستند شاهد آن هستیم که این کشور مقتدرتر از گذشته در عرصه جهانی ظاهر می‌شود.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول